Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I prinsippet er ikke denne tråden nevneverdig annerledes enn andre artist- og albumtråder (sett bort i fra engelsken og det etterfølgende totale fraværet av trådstarter). Jeg ser ikke problemet med at fans kan ha et sted å diskutere bandet når førsteinnlegget er såpass OK som det er.

 

Selvsagt er det ikke det, jeg bare påpeker mine mistanker. :)

 

 

edit:

Men når du ser tråder som dette begynner du å lure?

 

http://dg.up.edu.ph/viewtopic.php?p=28946&...97e04cd168ed329

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hadde bandet vore så bra som hypen tilseier, hadde det moglegens ikkje vore behov for å spamma forum med reklame?

Spam og spam. Denne tråden er i prinsippet ikke annerledes enn andre, som nevnt.

 

Men når du ser tråder som dette begynner du å lure?

 

http://dg.up.edu.ph/viewtopic.php?p=28946&...97e04cd168ed329

Ser fremdeles ikke problemet. Vedkommende bryter ingen regler, muligens med unntak av reklame for egen bedrift, men ærlig talt.

Lenke til kommentar
Men når du ser tråder som dette begynner du å lure?

 

http://dg.up.edu.ph/viewtopic.php?p=28946&...97e04cd168ed329

Enda mer når du har disse også:

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

 

Legg også merke til at det er samme nick på alle sammen og kun det ene innlegget på alle forum.

#6: All reklamering på forumet er forbudt.

Men dette begynner å gå litt for mye off-topic...

 

---

 

Uansett så har jeg hørt en del sanger nå, selvfølgelig på tysk, og et par er helt ok poplåter, men de faller nok bedre i smak blant unge jenter. Jeg som til daglig hører på Metallica og Rammstein for å nevne noen så blir jo dette rimelig svakt, men det er jo tydeligvis imaget det selges på og på det området er det bare å bøye seg i støvet for plateselskapet.

Lenke til kommentar
joa men det finnes grenser, de gamle glam rock dagen var det gjort med vilje og de så ut som stygge manlige transer.

tokio gutten ser ikke slik ut, han er ultra feminin og ikke på glam rock måten...

Gamle dager... du mener åttitallet? :p

 

Det er lenge siden David Bowie visket ut grensene mellom kjønnene på tidlig syttitall. En ekte pionér:

 

JTBOWIE_big.jpg

 

833383318_a85726ce80.jpg

 

At folk klarer å kritisere Tokio Hotel fordi de har en feminin vokalist er for meg helt bak mål. Hva slags argument er det, hva skal det bevise? At musikken er dårlig? For min del trekker det mer opp enn ned at de ikke kjører på med den vanlige poppunk-uniformeringen. Det er mange nok av band som ikke skiller seg ut.

 

Greit nok, de spiller ikke verdens mest spennende musikk, men jeg blir personlig mer provosert av f.eks. en Celine Dion-låt enn av en Tokio Hotel-låt.

Lenke til kommentar
Enda mer når du har disse også:

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

 

Legg også merke til at det er samme nick på alle sammen og kun det ene innlegget på alle forum.

#6: All reklamering på forumet er forbudt.

Men dette begynner å gå litt for mye off-topic...

Man kan ikke sjekke alle nyopprettede brukere på den måten. Og det er litt vel seint når det er 1,5 år siden trådstarter først postet dette.

 

EDIT: To trolleinnlegg er slettet. Vennligst les retningslinjene for forumet og for musikkategorien.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Og de er ikke "Emo" men er Punk/rock/pop-band.

 

TH er like mye punk som ABBA er death metal.

Jeg kunne forklart deg alt som var galt med den setningen, men jeg har ikke tid.

 

Hvilke likheter mener du det er mellom TH og band som The Clash, Ramones, Sex Pistols, The Misfits, Dead Kennedys, The Exploited eller til og med Lords of the New Church?

Lenke til kommentar
Når han sier at han ikke er homofil, så er det vel ikke verre enn å ta ham på ordet? (Og hva har det egentlig å si om han hadde vært det?) Det samme gjelder femininitet.

 

Homofil delen er jeg helt enig i, men å være femi er en helt annen ting. Det er åpenbart at gutten er femi, uansett hva han sier, det er tross alt en grunn til at de fleste tror det er en jente første gang de ser han.

Lenke til kommentar

Hvis de som hater Tokio Hotel satt seg inn for å redde verden, like mye som de virkelig hater Tokio Hotel hadde vi hatt verdensfred i dette øyeblikket. Tror ikke vi hadde hatt noe å bekymre oss for.

Å hate ett band så inderlig og høyt høres ufattelig slitsomt og tidskrevende ut.

Og de fleste jeg har spurt om hvorfor de hater dem så mye, er enten fordi det er feil at en "gutt" er så feminin eller fordi det er gøy å provosere oss som faktisk liker Tokio Hotel...

 

WHY? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
At folk klarer å kritisere Tokio Hotel fordi de har en feminin vokalist er for meg helt bak mål. Hva slags argument er det, hva skal det bevise? At musikken er dårlig? For min del trekker det mer opp enn ned at de ikke kjører på med den vanlige poppunk-uniformeringen. Det er mange nok av band som ikke skiller seg ut.

 

Greit nok, de spiller ikke verdens mest spennende musikk, men jeg blir personlig mer provosert av f.eks. en Celine Dion-låt enn av en Tokio Hotel-låt.

 

 

det har ingenting med saken å gjøre, jeeg synes bare det er morsomt med en fyr som ser slik ut, det har ingen ting med

musikk og gjøre. det beviser ikke at de er dårlige på noe måte, det opptil personen som hører på.

med at jeg kritiserer utseende er bare fordi det er teit, altså ingen ting mot selve bandet eller musikken.

selv om jeg ikke liker slik musikk, så kan man vell "mobbe" de får å ha en tragisk stil. uten og nevne hvor drlig musikk er

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Nå snakker jeg selvsagt bare for meg selv, men jeg går ikke rundt og hater Tokio Hotel.

Å ha merkelig musikksmak som tenåring er ikke noe nytt, jeg likte bl.a Ketil Stokkan da jeg var 13.

Det som irriterer en smule - og jeg innrømmer at det er litt tåpelig å la seg irritere - er hvordan (av mangel på bedre ord) fjortisene forguder dem som om de skulle være det beste på musikkfronten de siste to årene. Dette fenomenet er et resultat av kraftig markedsføring og flinke managere som spiller på de trådene de vet målgruppen (fjortisene) liker. At en ikke ser dette, tror jeg har noe med modenhet å gjøre. Dette er en av grunnene til at jeg er skeptisk i utgangspunktet til band som f.eks Tokio Hotel. Linkin Park også, for den saks skyld. Det er like kalkulerende, bare i større målestokk. Når f.eks MTV velger å fokusere på såkalt drittmusikk - subjektivt, ja, jeg vet -, får "dagens unge" et smalt syn på musikk. Hjernevasking. Se på MTV Awards. Er det bare jeg som ikke liker Justin Timberlake? Ja, jeg kan høre at det er profesjonelt laget, jeg kan høre at han synger bra, men liker jeg det? Nei. Tydeligvis er det veldig mange som liker ham. Da må jeg spørre hvorfor. Er det kanskje pga markedsføringen og det å spille på de rette trådene? Er det pga extremely, heavy rotation på alle mediakanaler? Den skikkelige kvalitetsmusikken (etter min mening, ja. Kan ikke påpeke det mange nok ganger, ellers blir jeg arrestert, dømt og henrettet) drukner i skvalderet av VG-lister, MTV og Radio 1. Den "skikkelige" musikken får nisjeprogrammer, mens skittet blir spilt nonstop hele dagen.

Er det rart det selges i haugevis?

 

Jeg gir Tokio Hotel fram til mars, så kommer det et nytt band til fjortisene. Kanskje de kommer med et "comeback-album" (sitt andre?) rundt neste høst, for å tyne ut siste rest av inntjeningspotensialet. Det vil i såfall være et klokt trekk av apparatet rundt dem. Suge ut margen av beinet, kjøttet er forlengst råtnet bort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...