Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Mannlige musikere som ser ut som damer er ikke noe særlig nytt akkurat. Glam rocken er jo et passende eksempel på det. Jeg ble neste lurt av enkelte medlemmer i Mötley Crüe.

joa men det finnes grenser, de gamle glam rock dagen var det gjort med vilje og de så ut som stygge manlige transer.

tokio gutten ser ikke slik ut, han er ultra feminin og ikke på glam rock måten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Og du tror ikke Tokio Hotel ser slik ut med vilje?

joda, men ta vekk sminka og håret så er han fortsatt like femi... det var ikke gutta boys på 80-tallet.

Lenke til kommentar

For et utrolig dårlig argument. Eksempelet er ubrukelig først og fremst fordi det ikke er noe som heter "dårlig musikksmak" (kun forvirrede sjeler tror dette er tilfellet, musikknazister kaller jeg dem). Når han sier at han ikke er homofil, så er det vel ikke verre enn å ta ham på ordet? (Og hva har det egentlig å si om han hadde vært det?) Det samme gjelder femininitet. Er folk usikre på sin egen legning her, eller? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

må ærlig innrømme at jeg ble litt skeptisk når jeg så han, men saken er kanskje den at vi normale gutter bortsett fra blærums gutta har et syn på at menn skal være mandige.

men alle trenger ikke å være som vokalisten i Rammstein men som sagt det finnes grenser.

jeg reagerer på gutter som har sminke og diamnter i øra,

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Nå blir jo dette en debatt på generelt nivå, men allikevel: Hva er problemet med at tidligere symboler for kjønnsroller hviskes ut? Samfunnet har blitt sånn både mentalt og institusjonelt, så hvorfor kan det ikke uttrykkes blandt individene uten av noen skal klage så mye på det? Forstår at tradisjoner virker sterkt inn på folk, men det blir også for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Nå blir jo dette en debatt på generelt nivå, men allikevel: Hva er problemet med at tidligere symboler for kjønnsroller hviskes ut? Samfunnet har blitt sånn både mentalt og institusjonelt, så hvorfor kan det ikke uttrykkes blandt individene uten av noen skal klage så mye på det? Forstår at tradisjoner virker sterkt inn på folk, men det blir også for mye av det gode.

joda, men det blir egentlig ganske subjetiv meninger om dette, jeg synes det er sunt for oss og skille mann/kvinne.

kvinner er bedre til det og menn det osv, men dette blir totalt off-topic egentlig.

jeg har ikke noe mot at han ser ut som en jente og synger slik. jeg synes bare det er latterlig teit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Men tenk om en hærskare av folk skulle komme og mobbe din favorittartist i en tråd tilegnet artisten? Jeg har i alle fall lært meg å holde kjeft ;)

joda, men det hadde ikke bryd meg fordi jeg idoliserer ikke artister, jeg liker ikke artistene men musikken de lager.

f.eks jeg synes musikken til michael Jackson er bra men bryr meg ikke om hva de sier om han, for det har ingen ting med musikk å gjøre

Lenke til kommentar

Jeg snakker om mobbing av både musikk og image. Nå er det ikke sånn at vi ønsker å kvele ytringsfriheten her, men slik tankeløs ralling jeg har sett utallige eksempler av i denne tråden (og mange innlegg har blitt slettet) byr ikke akkurat opp til en sivilisert diskusjon.

Kva som er meininga med trådar som dette skjønar eg heller ikkje.

Anbefaling av bandet :)

Endret av cun
Lenke til kommentar
Det tilfredsstiller de uformelle kravene til et godt gjennomført førsteinnlegg som skal fremme informasjon om et band, album eller liknende. Det har ingenting å si om trådstarter aldri har gitt lyd fra seg igjen ;)

Mulig det, men siden innleggets siste setning er: "If you want to listen, please write on PM" virker det mer som reklame... etter hva jeg har fått med meg er musikk deres kopibeskyttet også. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...