Gå til innhold

Tokio Hotel Rocks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg lika Tokio hotel=D eg ELSKE musikken=) og eg e STOLT av da! eg blåse i ka andre seie!

eg syntest ikkje bill ligna på ei jenta i da heila tatt når eg såg bilde av dei første gongen!

dåke som seie dåke ikkje like bandet fordi dåke synest bill virke feminin, da e den dårligaste unskyldningen eg har hørt på LENGE!

greit med dåke som ikkje lika da fordi dåke ikkje lika musikken.

men ikkje hakk på dei som lika den!

da e vårt valg om me vil lika da!

dåke hørre ikkje oss klaga på dåkas musikk smak? nei! så ikkje klag på vår!

me har forskjellige smaka her i verden tenk=O! håpe kje da kom som eit sjok!

da finnest folk i andre band som ikkje e spesielt fine, så ikkje kom her å sei at dåke ikkje lika TH pga sånnt småtteri som at dåke ikkje lika at bill har egen stil!

og ikkje kall dei emo! eller eit fjortisband! da e dei ikkje!

TH fan 4 ever<33

haha xD no hate dåke sikkert meg alle sammen xD

hifgyu.bmp

Lenke til kommentar

Wow, dere veit virkelig å bedømme folk på grunnlag av musikk dere selv ikke liker! Jeg skal innrømme at jeg ikke er nevneverdig imponert over Tokio Hotel selv, men jeg går ikke og pøser ut med mindreverdighetskomplekspropaganda mot folk i tråder dedikert til band jeg ikke liker. Voks opp, folk! La folk få like det de liker uten at noen kommer med en normativ pekefinger om hva som er bra og at hvis du liker dette, er du en jævla fordømt imbesil fjortisfaen. Skjerpings!

Lenke til kommentar

Det var noe vesentlig jeg overså i går:

1. Alle har rett til å like den musikken de liker uten å blir angrepet personlig for det.

A. Diskusjoner om artister skal dreie seg om musikken/opptredener med mere, ikke om artistens tilhengere på eller utenfor forumet.

Fire innlegg er slettet, men jeg lar min generelle "advarsel" mot å mobbe folk pga musikken de hører på stå fremdeles.

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Bill var jo en meget skjønn 13 åring da..

Her er Bill Kaulitz 13 år.

Bare for å gjøre ting klart for dere her:

1. Han ville ikke synge den sangen

2. Han valgte ikke klærne han hadde på seg, selv

3. Han HATER den sangen enda og blir drit sur når folk spiller den høyt nå han er tilstedet!

Kan dere vær så snille å sjekke fakta før dere begynner å rakke ned på personer?

På forhånd TAKK!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

3. Han HATER den sangen enda og blir drit sur når folk spiller den høyt nå han er tilstedet!

Kan dere vær så snille å sjekke fakta før dere begynner å rakke ned på personer?

På forhånd TAKK!!

Fint om du legger ved fakta. Hvordan kan vi vite at du ikke bare finner opp dette?

Lenke til kommentar

På forhånd TAKK!!

Fint om du legger ved fakta. Hvordan kan vi vite at du ikke bare finner opp dette?

Godt argument der, fikk frysninger av å se den videoen.

Lenke til kommentar

Uansett kan man fastslå at han ikke kan synge. Det var redselsfullt å høre på.

Ikke dermed sagt at han og resten av Tokio Hotel ikke skal få lov til å tjene seg raske penger.

Hvem av oss ville ikke, som tenåring, sagt ja til å la et knippe proffe (kalkulerende) låtskrivere klatte ned noen sanger, latt seg bli kledd opp, fått prakket på seg et såkalt image og blitt geleidet og styrt av et management for å tjene noen hundre tusen? Det kan hende noen oppegående foreldre hadde satt foten ned, men... Tydeligvis ikke alle.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Hei :)

For det 1; Tokio Hotel rocker.

For det 2; Bill er ikke Homo eller Femi, det har han sagt selv.

Hallo?! Bare fordi noen er anderledes, skal dere hakke på dem?!

Bill og Tom er skjønne tvillinger, og har ikke noe "Forhold".. [Makan til babyer det var her da...]

Og når det gjelder It's raining men; Bill og Tom hadde et veddemål, nemlig hvem en jente de begge likte kom til å velge. Hun valgte Tom, og dermed måtte Bill gjøre det der. PS; Jeg synger sangen verre enn Bill.

Og Musikken er kjempefin, kanskje dere begynner å bli døve? Det er sikkert 80-åringer som hører bedre enn dere.

Og de er ikke "Emo" men er Punk/rock/pop-band.

Bill skriver sangene selv, [Haha, dere visste jo kjempemye!] med litt hjelp av Tom.

Bill er en kjempesøt gutt, som er helt vanlig og liker jenter.

De har Mange millioner fans, så de bryr seg nok ikke om hva noen små demonstrater sier. :)

HaHa, dette har vært en GLEDE å skrive, til alle dere som ikke har peiling på hva dere i det hele tatt skriver.

Ler meg ihjel nå, faktisk! HAHAHA! :dribble:

//Maiia [Elsker TH <3]

Endret av Maiia
Lenke til kommentar
Og Musikken er kjempefin, kanskje dere begynner å bli døve? Det er sikkert 80-åringer som hører bedre enn dere.

(...)

De har Mange millioner fans, så de bryr seg nok ikke om hva noen små demonstrater sier. :)

Om musikken er fin eller ikke, er vel et spørsmål om (klisjé eller ikke) smak og behag. Jeg vet at dette i utgangspunktet skal være en fan-tråd, men det er helt utrolig hvordan fansen her blindt forsvarer favorittbandet sitt. Ikke at ikke har kommet en haug med usaklig TH-dissing, men hvis de ikke bryr seg, hvorfor gjør dere?

Bill skriver sangene selv, [Haha, dere visste jo kjempemye!] med litt hjelp av Tom.

Han hadde nok hadde godt av litt hjelp fra noen voksne. Noe han mest sannsynlig gjør, for aldri i verden at en tenåring skulle få full kreativ frihet over et slikt kjempemessig kommersielt konsept. Nå hadde jo feks. Backstreet Boys en del massivt overbetalte låtskrivere, uten at tekstene var noen dyp poesi, men de hadde vel omtrent like mye substans som TH sine.

Lenke til kommentar

Bill og Tom er skjønne tvillinger, og har ikke noe "Forhold".. [Makan til babyer det var her da...]

Og når det gjelder It's raining men; Bill og Tom hadde et veddemål, nemlig hvem en jente de begge likte kom til å velge. Hun valgte Tom, og dermed måtte Bill gjøre det der. PS; Jeg synger sangen verre enn Bill.

Bill er en kjempesøt gutt, som er helt vanlig og liker jenter.

HaHa, dette har vært en GLEDE å skrive, til alle dere som ikke har peiling på hva dere i det hele tatt skriver.

Ler meg ihjel nå, faktisk! HAHAHA! :dribble:

//Maiia [Elsker TH <3]

I rest my case.

All ære til markedsavdelingen. De har tydeligvis truffet blink ang. hvem målgruppen til Tokio Hotel skulle bli.

Sikkert kjekt for begge parter det.

Lenke til kommentar

Den obligatoriske siteringen kommer igjen:

1. Alle har rett til å like den musikken de liker uten å blir angrepet personlig for det.

A. Diskusjoner om artister skal dreie seg om musikken/opptredener med mere, ikke om artistens tilhengere på eller utenfor forumet.

Ikke engang subtile hint til diskusjon rundt tilhengerne unnslipper moderatorens haukeblikk. Be nice :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Haha, morsom vits :wee: spesielt "For det 2;" :D

Lenke til kommentar

Hva får deg til å si "punk" egentlig? Bare tre akkorder på gitaren er ikke nok til å være punk. Men la sjangerspørsmålet ligge.

Og jeg må si at kanskje argumentasjonen til mange her for at bandet ikke er mye å skrye av, så er ikke dine det heller. At du synger værre enn vokalisten er på ingen måte noe argument for at han selv synger bra.

Vi hakker vel ikke direkte på hvordan vokalisten ser ut, det er så mange musikere som ser ut som skadeskutte påfugler at han her egentlig stiller langt nede på lista.

Når du sier at musikken er kjempefin og at det er vi som er døve... Det er et dårlig argument, nesten det samme som å si at jeg er nazist og synes at ariere er finest og at alle andre må være blinde (okey litt overdrevet).

Dette er kanskje et litt for personalangrep på personen som uttalte dette, og dermed skrider litt med reglene, men når man driver med slik argumentasjon må det være lov å si ifra litte grann!

Lenke til kommentar

Nå begynner det å roe seg litt ned her.

Fint, det :)

Gidder ikke å bruke tid på å motsi masse Ikke-fan, For kjedelig xD

Jeg for min del elsker dem, og syns det egentlig går greit at alle har sin egen mening..

Men dere som "hater" dem, hvor mange sanger har dere hørt? 1? Hør minst 5 sanger før du dømmer.

Og hør HELE sangen, ikke bare først sånn som jeg gjorde først, og da likte jeg dem sånn 50:50..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...