Tobe__ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor "rocka" er man egentlig når hitlåta di havner på siste Hits For Kids skiva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er alle sangene oversatt til engelsk, eller er det bare noen få? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvorfor skal image ha noe så si? Er ikke musikken viktigst? Image har kanskje ikke å si (?), men hvorfor i helvette regner det i de sine konserter, hva skjer med musikkvideoene? Er de skuespillere, er de modeller, hva er de? Søppel! Endret 3. november 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Søppel! Ja, dette er nok et døgnflue-band. Liste-pop-rock, med noen få aggresive vers med litt skriking, sånn at det høres 'tøft' og 'røft' ut. Hva skjer med vokalisten? Kjønnsproblemer? Han vil jo se ut som ei jente. Han ser jo i tillegg bra ut. (!) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Søppel! Ja, dette er nok et døgnflue-band. Liste-pop-rock, med noen få aggresive vers med litt skriking, sånn at det høres 'tøft' og 'røft' ut. Hva skjer med vokalisten? Kjønnsproblemer? Han vil jo se ut som ei jente. Han ser jo i tillegg bra ut. (!) Kjønnsproblemer? Jeg ville kalt det for PR stunt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg ville kalt det for PR stunt. Jepp, er nok for å få folk til å lure. Han lurte ihvertfall meg. Lenke til kommentar
Aina-TH Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Må bare si at Tokio Hotel er et utrolig bra band , og har veldi bra tekster Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spenstig stil på vokalisten. Men musikken var ikke like spenstig, så da blei jeg litt skuffa Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Se filmen hos Youtube Bill var jo en meget skjønn 13 åring da.. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Se filmen hos Youtube Bill var jo en meget skjønn 13 åring da.. Haha, dummeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Se filmen hos Youtube Bill var jo en meget skjønn 13 åring da.. Haha, dummeste jeg har sett! Om det der ikke er tvilsomt så greit... Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bill var jo en meget skjønn 13 åring da.. For første gang har ingen slaktet den sangen såppas! Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vokalisten er en gutt ja.. Og jeg som tenkte for meg selv at den jenta der var litt søt Anyways, jeg har hørt på en cd av dem, og det var platte greier. Ikke helt min greie nei Lenke til kommentar
madompa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har hørt deres album Scream fra 2007 nå. Tokio Hotel er blanding av en lightversjon av Linkin Park og generell poprock. Der hvor Linkin Park er litt kule, er Tokio Hotel bare kjedelige. Altså: Platt og kjedelig poprock hørt tusen ganger før. Du må høre den på orginalspråket, engelsk-versjonen blir bare for standard og kje Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 For første gang har ingen slaktet den sangen såppas! sa aldri at sangen var bra, gjorde jeg? synes bare at han var en veldig søt kid Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Se filmen hos Youtube Bill var jo en meget skjønn 13 åring da.. Denn guttungen kan jo umulig skjønne hva denne sangen handler om... Eller er det kanskje med hensikt at han synger akkurat denne ikke så veldig maskuline sangen. Og det høres jo mildt sagt forjævlig ut. Anyways, dette svekker ikke akkurat på homse-inntrykket de aller fleste ikke-tyskere har fått fra denne Bill... Fysj, Fysj.... For noe jævla møkk.... Kanskje like greit å høre den på tysk så man ikke skjønner dritten av hva han sier. Makan til uoriginale pop/emo-klisjéer skal du lete lenge etter. De er jo ikke i nærheten av å ha noe som helst talent! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Voldsomt så opptatt folk er av at vedkommende vokalist er feminin da! Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Voldsomt så opptatt folk er av at vedkommende vokalist er feminin da! Det er faktisk det eneste bemerkelsesverdige ved dette bandet. I motsetning til musikken. Endret 7. november 2007 av angry_norwegian Lenke til kommentar
someOen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Greit at folk skal få se ut som jenter hvis de vil, men dessverre høres musikken ut som om den er laget av og for tonedøve. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er den jo og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg