Sliprush Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Snakker dere etter erfaring eller kjenner dere bandet personlig?? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Trenger man kjenne bandet personlig for det? Lenke til kommentar
hakusa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tokio hotel blir litt det samme som skye sweetnam for meg. Kommersielle halv-rocka fjortissberter. Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gah... Egentlig så gjør man for å kunne uttale seg om slike ting ja! Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvis noen av dere påstår at dette er playback venter det DENG til samtlige av dere... http://www.dailymotion.com/video/x39qvk_to...inutes-21102007 Det siste minuttet synger han... Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nå som jeg har hørt han synge uten playback, så skjønner jeg utmerket godt hvorfor de som oftest bruker det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hormonelle tenåringer og sur sang, hipp hurra. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 De kidsa på den konserten klikker jo som om det skulle vært mj på scenen. Jesus Kristus. Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Og det syns dere er rart? Dere som er rare xD Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nok en gang: 1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet. Ett innlegg er slettet. Kommentarer på moderering tas opp på PM. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mulig å spørre om hva slags musikk dette er? Mener å ha hørt om dem før! Noen sammenlikninger med liknende band? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Husker jeg syntes vokalisten var så fin. Fikk sjokk når jeg fant ut det var en kølle. I concur. Det første jeg tenkte på var t-skjorten med teksten "I fucked the girl in Hanson", og at den kan oppdateres med "Tokio Hotel". Lenke til kommentar
zutara Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok allesammen, sorry hvis jeg bare hopper inn i samtalen om at Bill ser ut som en jente og bla bla bla Men stilen hans kalles J-rock/J-pop, Det er en stil som kommer fra Asia, og hvis du/dere søker på google.no etter dette vil dere finne ut at det er flere gutter som kler seg sånn. Han ble inspirer av denne stilen og jeg synes folk ikke burde begynne å prate om at han er homofil eller jente bare pga. dette. Men på en annen side så fåretrekker jeg storebroren Tom...^^ Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Men stilen hans kalles J-rock/J-pop Ikke helt. Stilen heter ikke J-rock eller J-pop (begge to er musikksjangre, spesifikt japansk rock og japansk pop), men visual kei ( http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_kei ). Det som er riktig er at visual kei ofte dukker opp i forbindelse med J-rockband (X Japan, Malize Mizer og Dir En Grey er gode eksempler). Personlig syns jeg ikke det ser ut som om han går for visual kei-stilen (synd å si det, men han ser mer ut som en emojente). Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok allesammen, sorry hvis jeg bare hopper inn i samtalen om at Bill ser ut som en jente og bla bla bla Men stilen hans kalles J-rock/J-pop, Det er en stil som kommer fra Asia, og hvis du/dere søker på google.no etter dette vil dere finne ut at det er flere gutter som kler seg sånn. Han ble inspirer av denne stilen og jeg synes folk ikke burde begynne å prate om at han er homofil eller jente bare pga. dette. Men på en annen side så fåretrekker jeg storebroren Tom...^^ Åja, så du tror ikke dette bare er en stil som spiller på at han ser ut som en jente, og at på et bilde av dette bandet holder broren en hånd i buksa hans? Markedsverdi kalles det, ikke en stil som inspirerer ham Lenke til kommentar
Sliprush Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Photoshop heter dt! ;D Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når jeg så dette bandet på tv første gang trodde jeg det var Backstreet Boys bare "rocka". Lenke til kommentar
Danielle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jeg syntes dem er bra jeg ;P men hver og en for sin mening.. sant at dem har sånn playback? det skulle jeg ikke tro, dem snakker jo alltid om at dem har mye "live Expirience" og sånn! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er playback på flere mils avstand. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Så dem forsåvidt på MTV europe music awards i går kveld. Det beste med framføringa var vel at de blei søkkvåte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg