Gå til innhold

hva tror dere...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd å tenke på det, men det er neimen ikke lett... Liker tanken på at jeg plutselig er en unge i magen på en dame som fødes om 9 måneder, men det kan jeg ikke forestille meg vitenskapelig.

Det mest sannsynlige er at det er slutt. Jeg tror at vi ikke har noen sjel, og at alt er bygget opp av celler, derfor tror jeg at når vi dør, så er det slutt. Så derfor... ta livet med ro, og slapp av så lenge du kan. Snart er det slutt. (Ikke bare for Laurel. :wink: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hmmm

Jeg er kristen jeg.

Ser frem til døden....

Hadde jo ikke vært så gøy med evig pine heller da...

Jeg har ikke tenkt mye, men litt.

Kommer til å møte noen som jeg kjenner der oppe, som har dødd før meg. Alle er lykkelige der oppe....

Ingen PC-er kjører Windows for eksempel.... :lol:

Jeg trur på evig liv. Og viss det ikke er det, har jeg da tapt noe?

Lenke til kommentar

Hvis jeg fikk velge, hadde det nok blitt å bli gjenfødt på nytt. Men det er litt kjipt å tenke på at man er fanget i en evig sirkel.

Kanskje et evig liv i paradis.

Jeg skulle ønske jeg var kristen. Skulle ønske jeg kunne tro blindt på at hvis jeg elsket Jesus og var snill, så skulle jeg få det fint, men jeg har dessverre en fetisj for beviser og vitenskapelige teorier...

Lenke til kommentar

Var litt bekymra en stund da jeg gikk på søndagsskolen. Det skulle være gater av gull, sa de. Og jeg som er plattfot!

Har fått klarert med onkelen min at til himmelen kommer jeg ikke.

Den dagen jeg kvelder står det en Harley og venter med en Strat i sideveska, på en vei uten telehiv. Veien er akkurat passe lang og i enden er det en pub med Bayer og jam.

Lenke til kommentar

Hva som skjer etterpå er meg likegyldig. Skjer nok utolig lite også. Vi er ikke noe mer spessielle enn andre dyr her på jorda - selv om vi liker å tro det selv. Er liksom ikke utvalgte vi da til noe uten det vanlige :p

Anyway, det jeg tror skjer er at hjertet stopper, hjernen slutter å reagere slik du dør, så råtner du. enkelt og greit slik som naturen tillsier det. Kunne egentlig ikke bry meg mindre for når du er dau sitter du ikke å erger deg for du dødde uansett :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...