ELJoY Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 hva tror du skjer etter døden? er du redd døden? og i tilfelle ja... hvorfor? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Alt blir sort og så skjer det ikke mere.. Men jeg håper jo seff at jeg skal få leve et liv til. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det svartner og that`s it. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har aldri tenkt på døden så kan ikke svare deg på det spørsmålet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 sjelen stiger opp til himmelen, hvor man henger med gud og gutta boysenberries i evig tid. og spiser druer og hører på engler som spiller på små gitarer. :smile: knis, nei, nå tuller jeg.. man dør og blir til jord, sånn som alle andre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-14 01:25):Har aldri tenkt på døden så kan ikke svare deg på det spørsmålet. Tviler jeg på...Alle har da gjort seg ei mening/håp om hva som skjer etter vi dør. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 I'm gonna live forever. I'm gonna learn how to fly. F... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Nei B|Real har ikke tenkt på døden(ikke som eg kan huske her & nå)ivertfall. :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har prøvd å tenke på det, men det er neimen ikke lett... Liker tanken på at jeg plutselig er en unge i magen på en dame som fødes om 9 måneder, men det kan jeg ikke forestille meg vitenskapelig. Det mest sannsynlige er at det er slutt. Jeg tror at vi ikke har noen sjel, og at alt er bygget opp av celler, derfor tror jeg at når vi dør, så er det slutt. Så derfor... ta livet med ro, og slapp av så lenge du kan. Snart er det slutt. (Ikke bare for Laurel. :wink: ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-14 15:42):(Ikke bare for Laurel. :wink: ) Hvem er det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: B|Real skrev (2002-10-14 15:57): Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-14 15:42): (Ikke bare for Laurel. :wink: ) Hvem er det? Er vist mitt nye navn. Lenke til kommentar
ELJoY Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 hvis dere fikk velge selv da?`-hvor ville dere ha "tatt veien" :smile: Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hvis vi ikke hadde vært redde for døden ville vi ikke trengt religioner. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hmmm Jeg er kristen jeg. Ser frem til døden.... Hadde jo ikke vært så gøy med evig pine heller da... Jeg har ikke tenkt mye, men litt. Kommer til å møte noen som jeg kjenner der oppe, som har dødd før meg. Alle er lykkelige der oppe.... Ingen PC-er kjører Windows for eksempel.... Jeg trur på evig liv. Og viss det ikke er det, har jeg da tapt noe? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvis jeg fikk velge, hadde det nok blitt å bli gjenfødt på nytt. Men det er litt kjipt å tenke på at man er fanget i en evig sirkel. Kanskje et evig liv i paradis. Jeg skulle ønske jeg var kristen. Skulle ønske jeg kunne tro blindt på at hvis jeg elsket Jesus og var snill, så skulle jeg få det fint, men jeg har dessverre en fetisj for beviser og vitenskapelige teorier... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 nei livet er farlig... er jo tross alt ingen som har overlevd enda... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Var litt bekymra en stund da jeg gikk på søndagsskolen. Det skulle være gater av gull, sa de. Og jeg som er plattfot! Har fått klarert med onkelen min at til himmelen kommer jeg ikke. Den dagen jeg kvelder står det en Harley og venter med en Strat i sideveska, på en vei uten telehiv. Veien er akkurat passe lang og i enden er det en pub med Bayer og jam. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hva som skjer etterpå er meg likegyldig. Skjer nok utolig lite også. Vi er ikke noe mer spessielle enn andre dyr her på jorda - selv om vi liker å tro det selv. Er liksom ikke utvalgte vi da til noe uten det vanlige Anyway, det jeg tror skjer er at hjertet stopper, hjernen slutter å reagere slik du dør, så råtner du. enkelt og greit slik som naturen tillsier det. Kunne egentlig ikke bry meg mindre for når du er dau sitter du ikke å erger deg for du dødde uansett Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er det nå vi skal begynne å drøfte muligheten for en eventuell "sjel" i lys av vitenskapsfilosofiens teorem "ingenting kan oppstå av ingenting" ? ;-) Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er kristen, og tror dermed på evig liv. Jeg frykter ikke døden. Etter døden kommer vi "et sted" uten gråt og - som AMDfan sier - PC-er uten Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå