LWSR54 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) har formatert HD og installert nytt win xp home...laster jeg in ati sine catalyst driver med catalyst senter så sier det jeg må har framwork fra windows og blir vist linken til den..så laster jeg den ned og midd under instalasjon sier det ..en feil har intruffet og instalasjonen blir avbrutt... kjører nå omega sin driver og bruker tray tool instedet hele catalyst senter... er ikke verdens største sak men det irriterer meg skikkelig når jeg ikke finner ut hva som er feil..... alt er nytt formatert...nytt oppdatert..kjøre en original win xp cd og skjerm kort er også bare noen få månder gamelt...ikke overclocket engang nå Club 3d x 1800 xt 512 amd 3500 + 2 x 512 corsair xms audigy zs og en vanlig 160 gb hd fra seagate Endret 26. juni 2006 av LWSR54 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Har du sjekket pcen for spyware og lignende? Har du kjørt Windows Update. Forsøk også fra sikkermodus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå