Atch Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Stadig vekk når jeg surfer rundt på forumet her kommer følgende beskjed opp: En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info. Feilen som oppstod var: Beklager, administratorene har skrudd på spamkontroll. Vennligst vent minst 20 sekunder før du prøver igjen. Dette er ganske frustrerende og egentlig litt irriterende, og jeg lurer på hva det kommer av? Er det jeg som gjør noe galt, eller har problemet med forumet å gjøre? Meldingene dukker opp på de mest uventede tidspunkt, og uansett om jeg er innlogget eller ikke. Jeg søkte og fant en tråd som tar opp det samme temaet, men den er ganske gammel og jeg ble ikke noe klokere av den. Om moderatorene/ administratorene ikke var klar over problemet tidligere, så er dere det i alle fall nå. Kan dette problemet kanskje gjøres noe med? Håper det. Tusen takk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Man må vente 3 sekunder mellom hvert søk, og 2 sekunder mellom hver post som postes, for å kunne utdype/undersøke mer må jeg nesten vite hvor du har fått opp meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg