maxmhz Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Eg installerte SlackWare for ei god stund siden. Da installerte eg den på en 15GB Slave harddsisk, på min 120GB Master Hdd, har eg Windows 2000 Pro. Så såg eg at eg ikkje klarte å boote Slack, så da formaterte eg Slave hdd'en igjen, og siden har det vert slik. Men så i dag, så kom eg på at eg skulle prøve på nytt, for eg vil gjerne lære meg Linux, så da lurer eg på, hvordan booter eg opp SlackWare fra en annen Harddisk? (Slave) Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Er LILO et slikt program? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 du laster ned en bootdisk fra slackware og booter med den. Så konfigurerer du /etc/lilo.conf. deretter skriver du lilo og alt skal funke (var veldig kort da jeg er litt trøtt + at jeg ikke vet hva du vet :razz:) Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 hehe, prøver å laste ned bootdisk eg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå