Kaste Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hei og God Dag jeg har tenkt å kjøpe meg en nytt skjermkort til min dell Dimension 2400, men den har ikke PCI-E eller AGP så må bruke PCI kort, men har hørt at disse ikke er til å game med:( så kan noen hjelpe meg med å finne et? fant dette håper på å spille CSS med litt fps. Takker for svar Endret 26. juni 2006 av hmmmmmmm Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) opps så ikke linken gitt, ja tror det er noe av det beste du kan få til pci i dag, om det klarer CSS har jeg ikke peling på, men det er jo ikke det mest krevende spillet så jeg ville regne med det. Endret 26. juni 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du kan egentlig bare glemme å spille nyere spill med et PCI-kort, men det kan godt hende du klarer å tweake CSS slik at det blir spillbart. Likevel bør du skaffe deg en ny PC om du har tenkt til å spille noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå