Rembrandt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hei igjen ! Jeg vurderer å velge mellom de to kameraer og trenger råd fra dere om hvilken jeg skal gå for. Jeg har ikke mer råd enn 6000 kr. Finito Endret 26. juni 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Leema Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Okay, nå har jeg lest uendelige tråder om nesten det samme her på forumet, og du har vel fått svar på det meste? Vær så snill, les litt på nettet, begynn gjerne på http://dpreview.com/ så får du litt oversikt. Eller enkelt, bare gå inn i butikken og prøv dei ulike kamerane i hånden, og velg det som du liker best. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kanskje dette er en ny variant av skjult kamera? "Se hvor mange ganger man kan stile samme spørsmål på et webforum og få samme svar!" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Som du kanskje skjønner, så kan det lønne seg å søke litt på forumet og på nettet generelt, da veldig mye har blitt sagt om dette. Det er mange folk med peiling som kan hjelpe deg her, men det er begrenset hvor ofte de orker å gjenta seg selv. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg