espen999 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 på dette oppdraget så sier de at det skal være en pistol på the mens-room, men saken er at jeg finner ikke noen pistol der... noen som vet hvor den er? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Ingen sier noe om en "pistol"... Et ord: Bøtte :smile: Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 ok, hehe :smile: hva skal jeg gjøre med bøtta da? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 ok, hehe :smile: hva skal jeg gjøre med bøtta da? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...um=52&replies=8 Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja du bør søke før du spør om noe! Linken over gir dette svaret på spm ditt: Det skal sitte en matros i en stol spør han. Han sier at du skal snakke med en eller annen fyr som valser rundt der et sted, han er matros han også og kommer muligens gående bortover samme gang. Du må spørre han to ganger før han gir deg nøkkelen og love at du vasker dassen i tillegg. Der finner du pistolen inne på rommet som det henger skilt utenpå. "Captain has the key" eller noe sånt. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg bare tok han med henda da jeg ikke fant pistolen. Det gikk dritfint Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Litt viktig at du vasker dassen, ellers avslører jævelen deg. Det gjorde han ihvertfall med meg :sad: Mye venting hvis du driter deg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå