LiamH Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg har en del knirking i hjulopphengene/støtdemperne bak når jeg kjører over humper. Støtdemperne er rimelig nye, så de skal være i orden... Hvordan kan jeg få fjernet disse knirkelydene? Går det ann å smøre ledd/foringer? Endret 26. juni 2006 av LiamH Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvordan bil er dette? Pappa sin volvo v40 har også begynt å knirke på høyre side bak.. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Det er bl.a. en Mercedes (124), men gjelder også et par biler til (Saab og Volvo). Har et par kompiser med samme "problem"... Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 nedre ytre bærekule bak som er gåen (kalt 'gnikkeforing' på BOS her i Tromsø), når disse er gåen får du knirking. mener å huske at det koster deg 1.1 timer i arbeid + deler. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvis det ikke r de hersens "knirkestagene" da. Stagene fra bakakselen til stabilisator staget. Hatt problemer med de på min honda crv. tilslutt ble jeg så forbannet og stakk en oljekanne med sagkjedeolje inn under mansjettene og fylte opp med olje Lite knirk derfra(1 år siden) nå. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 tilslutt ble jeg så forbannet og stakk en oljekanne med sagkjedeolje inn under mansjettene og fylte opp med olje 6389435[/snapback] :!: Lenke til kommentar
fredster Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 nedre ytre bærekule bak som er gåen (kalt 'gnikkeforing' på BOS her i Tromsø), når disse er gåen får du knirking. mener å huske at det koster deg 1.1 timer i arbeid + deler. 6389322[/snapback] Ja, hvis du jobber i BOS så er du nok godt kjent med "gnikken" tenker jeg ! Jeg har vel egentlig slått meg til ro med at "Puggen" bare er sånn.... Lenke til kommentar
Waco Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei.. mitt beste tips å for å få bort knirkinga i hjulopphenget ditt bake er å gå på apoteket og kjøpe en sprøyte med stor spiss for så å fylle denne med smørning å sprøyte inn under mansjetten.. Dette skal få bort knirkinga i hjulopphenget ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå