Conputer Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Sitter her og sikler etter NGT ADSL2+ men etter å lest opp og ned på dette forumet lurer eg på følgende; er det ingen som har noen gode erfaringer med NGT? Virker som om alle bare klager og alt er bare ræva når det gjelder NGT (vet at kundeservice er dårlig, det har eg opplevd selv). Hadde selv NGT for en tid tilbake da eg var student i Bergen, men kan vel ikke si vi hadde noen spesielle problemer - hverken med linje, leveringstid eller router. Er det bare eg som har vært heldig ? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt NGT i snart 3 år og er kjempefornøyd. Har ikke hatt problemer i det hele tatt. Har hatt kontakt 2-3 ganger via epost for å åpne porter i routeren, og har fått svar hver gang i løpet av 24 timer. Kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det er en grunn til at NGT har vært på TV2 hjelper deg en rekke ganger for å si det sånn. Til dere som enda ikke har hatt trøbbel med dem: Vær glad og nyt det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dei som er fornøgd har ingen grunn til å ytre dette. Sjølv er eg nøgd med NGT, linja har vært stabil og kontakt med selskapet har gått greit nok samanlikna med andre tilfeller. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg har bare gode erfaringer med NGT. Sant og si har jeg opplevd problemer med dem, men ingenting som ikke løste seg innen "rimelig" tid til en billig penge. Slik er det med alt her i livet, men dette er noe norske forbrukere glemmer til stadigheter. Jeg leste en urovekkende naiv artikkel i Forbrukerrapporten (3 / 2005) for noen måneder siden der en kjekk ung dame satte spørsmålstegn ved stort sett alle rutinene ved å bestille bredbånd, alt fra ekstern montør som skulle ha sine penger, modem-leie, og hun fant også negative sider ved gratis etablerig som en lokketilbud. Makan til bitch skal man lete lenge etter, og for meg forklarer dette mye av hetsen som f.eks NGT har opplevd i lang tid nå. Det hele koker ned til syting, klaging og overhode ingen forståelse om hva mye jobb det faktisk er i en tjeneste som bredbånd. Fant artikkelen og legger den med her. Jeg tror enhver person med erfaring på nett vil få seg en liten latter. Endret 26. juni 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Tro det eller ei, men jeg hadde flere problemer før jeg fikk ADSL2 enn etter. Det eneste jeg kan utsette vedr ADSL2 er at de sendte ut routere (les: Zyxel) som tydligvis ikke klarte trafikken. Men etter 1,5 uke venting på ny router har linjen vært stabil, ingen nedetid og hastighet høyere enn forventet. Endret 26. juni 2006 av IRRupt Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er enig med Ulkesh - det har vært MYE syting og klaging over NTG i det siste. Det absolutt eneste jeg har å utsette på de er at det tok litt tid å komme gjennom til support - der sier jeg meg enig med media. Men når tjenesten først er oppe og gående så er alt sammen flott. Jeg begynte med 3500/600 og har nå etter 10 måneder blitt oppgradert til 8000/600 for samme prisen. Aldri noe nedetid - og på toppen av det hele, slenger jeg på en ekstra 100-lapp så får jeg 20 000/1200. TOPPEN! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 har hatt ngt på tre forskjellige bosteder i bergen og trondheim i løpet av de siste fire årene. ikke noe problem, stabil linje. fryd og gammen. et stort flertall ngt-kunder har det bare fint, og koser seg med linja si, mens et lite mindretall får problemer. er du en av disse, virker det som ngt sliter med både kundevennligheten og effektiviteten. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei, Jeg har hat adsl 2+ i snart 3 mnd har veldig mye prøvlemer i de siste, detter av nette må starte modeme på nytt hele tiden har speedtoch 546i ringte ngt de kan ingenting, bare seier at din linje er kjempe bra ingen problem. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt NGT i fem år. Flytta noken ganger. Har alltid komt gjennom til kundeservice når eg har lurt på noke. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt NGT i fem år. Flytta noken ganger. Har alltid komt gjennom til kundeservice når eg har lurt på noke. 6385294[/snapback] Jeg må alltid vente lege det har vært noen ganger at jeg var på 20de plas måtte vente 1 time ca. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt NGT i nå..... 5-6år blir det vel. Har ikke hatt noe problemer med internettlinjen, ADSL2 kom som forventet nå til slutt. Eneste jeg kan sette fingeren på er noe lang ventetid på kundeservice og mail, men dette har forbedret seg betraktelig i det siste. Sist her om dagen hadde jeg noen SPM ang routeren min og det tok bare 24sek (les 24sek) å komme igjennom på kundeservice. Han klarte faktisk å hjelpe også Håper de holder den gode trenden de har hatt den siste tiden med kortere ventetid på telefon og raksere behandling. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt NGT i 2-3 år og har aldri hatt et eneste problem, bortsett fra selvpåførte problemer selvfølgelig. Men det fikset da NGT med å sende ny router gratis Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Det hele koker ned til syting, klaging og overhode ingen forståelse om hva mye jobb det faktisk er i en tjeneste som bredbånd. 6384974[/snapback] Så sant som det er sagt! De tidligere bredbåndsleverandørene mine hadde samme jobben, men dem klarte den 18 ganger bedre. Hvor mye jobb det er og hva jobben innebærer er meg drivende likegyldig. Så sant et firma annonserer og lover et produkt, så forventer jeg at dertil kompetanse ligger bak det hele. Smaken er som baken, jeg har bare hatt kødd med NGT. Linje/Hastighet/Ustabilitet/Inkompetent og frekk kundeservice/Routerleveringer/Ventetid/Feilfaktureringer og gud veit hva. Jeg personlig anbefaler ikke NGT til noen. Lenke til kommentar
Conputer Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Tror eg skal gi NGT en sjanse når det gjelder ADSL2+ - forhåpentligvis så blir det ikke så store problemer som enkelte andre her har hatt. Wish me luck Lenke til kommentar
Rumba Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har hatt NGT i fem år. Flytta noken ganger. Har alltid komt gjennom til kundeservice når eg har lurt på noke. 6385294[/snapback] Jeg må alltid vente lege det har vært noen ganger at jeg var på 20de plas måtte vente 1 time ca. 6385363[/snapback] Det er vel bare å kjøpe seg et Nexgentel Club Platina eller Diamant medlemskap, så er ventinga en saga blott? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå