JPTvete Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg har blitt utvalgt av en venn til å fotografere i hans bryllup og trenger derfor noen tips. Jeg har aldri tatt bryllupsbilder før men vil gjerne lære alt som er å lære om dette. Jeg skal ta bilder inne i kirken og også ute etter vielse om været er ok. Hva slags objektiv er å anbefale? Jeg kjøper om jeg ikke har optimalt! Har innkjøpt bowens studioblits og har 1år på meg til å lære meg det, kan noen i grove trekk gi noen tips ang. studiobelysning.? Håper på noen gode råd!! Ståle Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kanskje ikke hva du er ute etter, men det vil sikkert gi deg noe å tenke på (tenker på linkene i svaret). Trenger fotograf til mitt bryllup Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Kanskje ikke hva du er ute etter, men det vil sikkert gi deg noe å tenke på (tenker på linkene i svaret). Trenger fotograf til mitt bryllup 6384273[/snapback] Takk for svar.. Da er denne stengt.... La den feil inn under "Objektiver, filtre, blits og utstyr" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå