themanfrom Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 I've been a pickle for 86years, i find this highly offensive. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hahahahahahaha... er det virkelig mulig å være så redd en liten uskyldig agurk?!?!?!?!?!!??! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 To ting forundrer meg litt, 1. Hvordan er det mulig å være redd for pickles? 2. Hvordan i HÆ.. er det mulig å stå frem på TV med dette? ..... 6385809[/snapback] 1. Fordi de vil være på TV. 2. Gratis psykologhjelp... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Lurer på om han klarte å kurere henne... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Riktig nok gøy å se på, men i helvette så dårlig TV. Du jager ikke noen som er livredd pickles, med pickles, bare så publikum skal få seg en god latter. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 http://www.youtube.com/watch?v=62t8CwD9rWQ Og denne! Redd for BALLONGER! ..."only in america..." 6384716[/snapback] Jeg vet om noen som er redd for ballonger. Hun begynte å grine når en ballong kom nær henne. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Nei men for noen tullinger. Kan kanskje skjønne hundefobi... Men i alle dager.. Pickles? Syke folk. EDIT: Man har jo funnet et latinsk navn på en fobi som beskriver frykten for å sette peanøttsmør fast i ganen, dette er vel ikke noe rarere ... tongue.gif Arachibutyrofobi :!: Endret 27. juni 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ok, jeg kan skjønne fobi for hunder, den skjønner jeg. Har selv fobi for ederkopper, så den fobien skjønner jeg. Men ballonger og agurk? HALLO! Hva kan en ballong gjøre, snurre seg rundt halsen og henge deg? Kanskje hun har sett "IT" og tenker på klovnen som sier "do you want a balloon"? Og hun som er redd agurk, og jobber som servitrise, seriøst. Mennesket har et enormt problem der, og trenger hjelp meget raskt. Skjelden jeg ler av noen andre sine fobier, men når noe er redd for ballonger og agurker da ler jeg godt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis dere leser den siden jeg linket til, forklarer folk ofte fobiene sine, og det høres ikke så merkelig ut lenger. For eksempel han som er redd for at det skal komme en edderkopp og skyte ham mens han sover: Da han var liten, gikk han ut fra rommet sitt midt på natta og kom til å tråkke på en edderkopp. Dette var i nærheten av våpenskapet, så han trakk slutningen at edderkoppen var på vei for å hente revolveren til faren for å skyte ham. Det er jo selvsagt ikke klokt, men det er ingen fobier. At noen er vanligere enn andre er helt naturlig; det er jo mye større sjanse for at noen har en negativ opplevelse med en katt enn med for eksempel en suragurk. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er så dumt å se på, det er en SYK person, VELDIG syk. nei nei nei.... Lenke til kommentar
J-Vincent Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 HEHE... noen sine fobi er helt syke :!: Hennes har vel en sexuel bakrund fra hun var liten ( fleste tilfeler starter sånn ) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hennes har vel en sexuel bakrund fra hun var liten ( fleste tilfeler starter sånn ) 6509725[/snapback] Hehe..dårlige erfaringer med pickels..hva kan det være tro?? Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ingen av linkane fungerer nå er det noen som har noen alternativer så er de helten Lenke til kommentar
maskot Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ingen av linkane fungerer nå er det noen som har noen alternativer så er de helten 6514999[/snapback] Kan ikkje sjå noko eg heller Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ingen av linkane fungerer nå er det noen som har noen alternativer så er de helten 6514999[/snapback] Her er hvertfall Picklesjenta klippet i all sin prakt: Helt utrolig ja! Endret 14. oktober 2006 av Vice Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kikket litt igjennom den unusal phobias... Det var en som var redd for å bli skutt av en edderkopp med pistol Syke kvinnemenneske! Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fytty rakkern! sykeste jeg har sett! Mulig skuespill da. morsomt men tragisk Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Her er hvertfall Picklesjenta klippet i all sin prakt: Helt utrolig ja! 7068504[/snapback] Helt i starten av klippet kan man se at det kommer ut en blå sko da de tømte agurkene ut av bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå