Gå til innhold

Oh noes the Pickles!

.dat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei men for noen tullinger.

Kan kanskje skjønne hundefobi...

Men i alle dager.. Pickles? Syke folk.

EDIT:

Man har jo funnet et latinsk navn på en fobi som beskriver frykten for å sette peanøttsmør fast i ganen, dette er vel ikke noe rarere ... tongue.gif

Arachibutyrofobi :!:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Ok, jeg kan skjønne fobi for hunder, den skjønner jeg. Har selv fobi for ederkopper, så den fobien skjønner jeg.

Men ballonger og agurk? HALLO!

Hva kan en ballong gjøre, snurre seg rundt halsen og henge deg? Kanskje hun har sett "IT" og tenker på klovnen som sier "do you want a balloon"?

Og hun som er redd agurk, og jobber som servitrise, seriøst. Mennesket har et enormt problem der, og trenger hjelp meget raskt.

Skjelden jeg ler av noen andre sine fobier, men når noe er redd for ballonger og agurker da ler jeg godt :p

Lenke til kommentar

Hvis dere leser den siden jeg linket til, forklarer folk ofte fobiene sine, og det høres ikke så merkelig ut lenger. For eksempel han som er redd for at det skal komme en edderkopp og skyte ham mens han sover:

Da han var liten, gikk han ut fra rommet sitt midt på natta og kom til å tråkke på en edderkopp. Dette var i nærheten av våpenskapet, så han trakk slutningen at edderkoppen var på vei for å hente revolveren til faren for å skyte ham. Det er jo selvsagt ikke klokt, men det er ingen fobier. At noen er vanligere enn andre er helt naturlig; det er jo mye større sjanse for at noen har en negativ opplevelse med en katt enn med for eksempel en suragurk. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...