Gå til innhold

Gode headsett til spill og musikk

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nytt headset, men siden jeg ikke har peiling på hva som er bra eller dårlig, så må jeg spørre dere =)

Jeg trenger et headsett som ikke er vonde å ha på i lange perioder

God lyd kvalitet og riktig 3D-posisjonering

Ikke altfor høy pris, og med mikrofon helst :)

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SB45 er bra de, eneste bakdelen(fordelen for noen) er at de er lukkede.. Jeg kan noen ganger sitte i flere timer i strekk og da er ikke disse så behagelige som åpne.. Man blir rett og slett litt "svett" i ørene, og noen ganger opplever man "dotter".. Men lyden på SB45 er veldig bra, ingenting å klage på dem ellers.

Lenke til kommentar
Kan anbefale Sennheiser Pc150/160. Disse er utrolig bra. Sennheiser har i alle årlevert kvalitets headsett og er av mange sett på som de ledende innen dette. Har selv PC150 og dette sitter som støpt + at lyden er utrolig bra.

6396424[/snapback]

Og tar det som et selvfølge at de er behagelige? :p

Vil gjerne kunne ha de på LAN events uten å måtte gi pauser til ørene mine =)

Lenke til kommentar

Har ca 10 år gamle Akg, fungerer greit, men mot disse faller de igjennom. De har 2 batterier, sender ca 100 meter og bra lyd. Klarer ca 20 timers bruk i døgnet.

Disse (eller lignende) ble kjøpt for 5 år siden og er fantastiske enda. Din usynlige hjelper i Fps spill.

Jepp, koster penger, men varer lenge, Sennheiser er også gode på reparasjoner, sender nye deler gratis samme dag.

Endret av M3rcutio
Lenke til kommentar
Kan anbefale Sennheiser Pc150/160. Disse er utrolig bra. Sennheiser har i alle årlevert kvalitets headsett og er av mange sett på som de ledende innen dette. Har selv PC150 og dette sitter som støpt + at lyden er utrolig bra.

6396424[/snapback]

Og tar det som et selvfølge at de er behagelige? :p

Vil gjerne kunne ha de på LAN events uten å måtte gi pauser til ørene mine =)

6416590[/snapback]

Dei er behagelige å ha på, men så kjem det ann på personen som bruker dei. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...