BigBirdy Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg skal kjøpe meg nytt headset, men siden jeg ikke har peiling på hva som er bra eller dårlig, så må jeg spørre dere =) Jeg trenger et headsett som ikke er vonde å ha på i lange perioder God lyd kvalitet og riktig 3D-posisjonering Ikke altfor høy pris, og med mikrofon helst Takker for all hjelp Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Dette er ett veldig godt headset, bra lyd og sitter godt på hodet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 SB45 er bra de, eneste bakdelen(fordelen for noen) er at de er lukkede.. Jeg kan noen ganger sitte i flere timer i strekk og da er ikke disse så behagelige som åpne.. Man blir rett og slett litt "svett" i ørene, og noen ganger opplever man "dotter".. Men lyden på SB45 er veldig bra, ingenting å klage på dem ellers. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) legger ved en link som du kan titte paa selv.Masse aa velge i her. http://www.hpx.no/aspx/produkter.aspx EDIT:Skriv Headset i sokefeltet. Endret 26. juni 2006 av TAS Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har selv Beyerdynamic DT 231 som er bra og ganske rimelige. Fin og nøytral lyd, og behagelige å ha på flere timer i strekk. https://prisguiden.no/product.php?p...iews#userReview Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan anbefale Sennheiser Pc150/160. Disse er utrolig bra. Sennheiser har i alle årlevert kvalitets headsett og er av mange sett på som de ledende innen dette. Har selv PC150 og dette sitter som støpt + at lyden er utrolig bra. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Skal du ha headphones som har god lyd så se på disse. https://prisguiden.no/product.php?productId=40812 Endret 28. juni 2006 av terhi Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Skal du ha headphones som har god lyd så se på disse. https://prisguiden.no/product.php?productId=40812 6398445[/snapback] Var ikke det litt dyrt, og uten mic? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 KVALITET koster. Di har utruligt bra lyd,og så er det bare kjøpe sg en billig mic,vis du må ha det... Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Kan anbefale Sennheiser Pc150/160. Disse er utrolig bra. Sennheiser har i alle årlevert kvalitets headsett og er av mange sett på som de ledende innen dette. Har selv PC150 og dette sitter som støpt + at lyden er utrolig bra. 6396424[/snapback] Og tar det som et selvfølge at de er behagelige? Vil gjerne kunne ha de på LAN events uten å måtte gi pauser til ørene mine =) Lenke til kommentar
M3rcutio Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Har ca 10 år gamle Akg, fungerer greit, men mot disse faller de igjennom. De har 2 batterier, sender ca 100 meter og bra lyd. Klarer ca 20 timers bruk i døgnet. Disse (eller lignende) ble kjøpt for 5 år siden og er fantastiske enda. Din usynlige hjelper i Fps spill. Jepp, koster penger, men varer lenge, Sennheiser er også gode på reparasjoner, sender nye deler gratis samme dag. Endret 1. juli 2006 av M3rcutio Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kan anbefale Sennheiser Pc150/160. Disse er utrolig bra. Sennheiser har i alle årlevert kvalitets headsett og er av mange sett på som de ledende innen dette. Har selv PC150 og dette sitter som støpt + at lyden er utrolig bra. 6396424[/snapback] Og tar det som et selvfølge at de er behagelige? Vil gjerne kunne ha de på LAN events uten å måtte gi pauser til ørene mine =) 6416590[/snapback] Dei er behagelige å ha på, men så kjem det ann på personen som bruker dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå