Flop|s Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har for en liten tid sia skaffa et PSU, men det tar ikke lang tid før noe skjer... Når jeg starter maskina får jeg beskjed om at noe er feil, jeg sjekker BOIS setup og finner ut at på strømforsyninga(?) står det -5v voltage: -6.14v ..med rød skrift..... Hva har dette å si?? Er det skadelig?? Er helt grønn på volt og sånn... Håper noen andre her har peil.. Flop|s Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Ingen som kan noe her, eller:)? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det kan jo bare være en feil på kretsen som måler spenningen. Dessuten så skal -5V ikke være i bruk hvis du ikke har har ISA bus. Så hvis du ikke har andre problemer, så bør du ikke bry deg om dette. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Hmm... Jeg har hatt noen problemer med pc'en.. Det hender at den skrur seg av, helt uten forvarsel. Det har bare hendt etter at jeg bytte PSU... Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå