cmi Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hallo! Var ute og testa litt macro idag i en sump nær her. _____________________________________________________________________ Her er resultatet... Ønsker tilbakemeldinger, ikke vær for streng, jeg er ikke proff naturfotograf (ennå ) Endret 25. juni 2006 av cmi Lenke til kommentar
rogers Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Nydelig bilde ! God balanse og fine linjer. Teknisk perfekt. Kreativ bruk av dybdeskarphet. Full score fra meg. Roger Endret 25. juni 2006 av rogers Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Nydelig bilde !God balanse og fine linjer. Teknisk perfekt. Kreativ bruk av dybdeskarphet. Full score fra meg. Roger 6383801[/snapback] Takker, det jeg likte selv med bilde var komposisjonen mellom den mørke bakgrunnen den blå øyestikkeren og stråene som skjærer i bildet. Akkurat sånn jeg ville ha det Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Bare en som har noe og si? Kom igjen da!! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Kjempe flott! Spennende vinkel, og genial skarphet! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes det ble ganske vellykket. Det er fort gjort å bomme når DOF'en er så grunn, men har du truffet skikkelig bra. Det er nesten skummelt med det lille som er i fokus. Det stikker bra ut av bildet. Godkjent. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Enig med alt som har blitt nevnt. Eneste jeg kan sette fingeren på er at tuppen av strået lille karen sitter på, trakk blikket mitt for mye til høyre. Ellers helt flott! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Takker for mye positvie tilbakemeldinger! Er selv svært fonøyd her Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Sier meg enig med "røkla". Så fulltreffer som det kan bli. Kanskje litt liten DOF, men jeg syns det funker fint. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Sier meg enig med "røkla". Så fulltreffer som det kan bli. Kanskje litt liten DOF, men jeg syns det funker fint. 6394941[/snapback] Ja jøss!! før supre komentarer fra de store herrer her inne! diggbart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå