P0nduz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei som topic sier ute etter en stille kjørler til en x2 4200 s939 gjerne med amd stock feste så jeg slipper og skru fra hverandre hele skiten igjenn... på forhånd takk for hjelp.. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Kanskje DENNE eller DENNE EDIT: Kanskje du kan seie noko om kor mykje pengar du har tenkt å bruke? Endret 25. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 oi glemte det.. max 800 hadde jeg tenkt.. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vil tro den beste kjøleren du kan bruke uten å demontere maskinen vil være Arctic Cooling Freezer 64 Pro . Gjort det bra i en rekke tester, men det stilles spørsmål om driftsikkerhet. Den er da ganske billig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Vil tro den beste kjøleren du kan bruke uten å demontere maskinen vil være Arctic Cooling Freezer 64 Pro . Gjort det bra i en rekke tester, men det stilles spørsmål om driftsikkerhet. Den er da ganske billig. 6383710[/snapback] Den bråker på full guffe, men sett den på en viftestyring og den blir da ganske stille Min rusler og går på 1000 rpm, funker da greit nok det.... Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 tenkte meg kanskje en mer high end vifte med mulighet for oc og sånn.. men er kanskje sånn at da må jeg ut med hk? Finnes det bedre løsninger om jeg velger og skru ut hk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå