Ristina Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Finnes det en motorola som heter razr v3c? jeg så den når jeg kom inn på denne siden:http://direct.motorola.com/hellomoto/razr/ Men har aldri sett den noen andre steder? Noen som har sett den? Eller kanskje prøvd den? Hvem av razr serien burde jeg velge? trenger ny mobil! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hvis du leser teksten ser du at det er en CDMA (USA bla) mobil som ikke fungerer i vårt GSM nett. Finnes det en motorola som heter razr v3c? jeg så den når jeg kom inn på denne siden:http://direct.motorola.com/hellomoto/razr/ Men har aldri sett den noen andre steder? Noen som har sett den? Eller kanskje prøvd den? Hvem av razr serien burde jeg velge? trenger ny mobil! 6383059[/snapback] Lenke til kommentar
Ristina Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 okey, men hvem er best da? v3i v3 eller v3x? V3x må ha spesial ørepropper, hvor får man tak i det? også hvis jeg bestiller et minne kort ekstra på 500mb. hvor mange sanger er det? det er litt rart, det står at man trenger spesial ørepropper men står ingen steder hvor man får tak i det. Går det ann og kjøpe det clas olson?? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 v3i er veldig mye bedre enn v3, den har blant annet minnekort port. v3x er enda bedre, men den er større og ikke like kul. ørepropper hør hos forhandlere, sikkert ikke dyrt. 500 mb er vel ca 150-250 sanger. Lenke til kommentar
Ristina Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 driter i om den er større, trenger en mobil. Vil ha razr serien, ingen jeg kjenner har sånn telefon. takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ved å kjøpe razr V3x får du jo mye mer for pengene enn de andre, dog amobil ga den terningkast tre, trekk for laber kamera- og videofunksjon og lite medfølgende tilbehør, men erfaringene i prisguiden er jo helt topp. V3i gir mer for pengene enn V3. Så spørs det litt hva du trenger. Lenke til kommentar
Ristina Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg vet ikke selv hva jeg trenger, trenger bare en mobil. Og jeg synes razr serien er kulest så velger en av de. Tror heller på de fra prisguiden enn testen på amobil, siden jeg tror folka på amobil har litt høye forventninger av en mobil. Høyere enn det jeg har, eneste viktige er fargeskjerm og klapptelefon, og nymoderne. og jeg synes v3x er det jeg trenger, synes den ser kul ut. Og håper v3x varer lengre enn alle andre mobiltelefonene jeg har hatt. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 v3i er mer designrettet,så nå kan du gå i tenkeboksen din. Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) venter du noen dager får du V3i D&G versjonen i gull. Koster 5000,- men kan bestilles fra USA for 2800,- Den er iallefall spesiell og lekker, V3 er en klassiker, men ville gått for V3i. Hvis 3G / UMTS ikke er viktig er det ingen poeng å velge V3x femfor V3i. De bruker alle samme headsett med mini USB. Kjøpes BILLIG fra www.mytrendyphone.no V3i kommer også nå i 4 ulike farger. V3 finnes allerde i sort, pink og blå samt sølv Endret 1. juli 2006 av Mobilguiden Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 mobilguiden,hørte det finnes 2 versjoner av D&G-designet,de med serienr og de uten.Hvilke av de koster 5000kr?Vet du når disse kommer til norge?Har lyst på en sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har motorola v3x, og er fornøyd som bare det! Trenger du øreplugger så har jeg hørt at du kan bruke bluetooth headsett så slipper du styr med ledninger. Jeg vil anbefale deg v3x, heller det enn å betale mer for en v3i fordi det er dolce & gabbana reklame. Videre koster ikke v3x mye mer enn v3i (sjekk prisguiden). Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har også V3x og er kjempefornøyd med den! Har hatt den i 3 måneder nå.. Det er det samme headsetet på V3x som på V3 og V3i; mini-USB. Men bare for å nevne det. I HjemmePC sin test av V3x fikk den bra for et godt kamera, og bra for det som var negativt på Amobil sin test og omvendt. Så virker litt som om det har med smaken og gjøre. For min del virker det også som om enkelte på Amobil og andre steder har noe imot Motorola, og derfor unngår å trekke fram det positive. Men som sagt, det har med smak å gjøre. Og noen har fått det for seg at Motorola er bare dritt og derfor mener de at telefonene deres er dårlig samme hvor gode de egentlig.. Men V3x er ihvertfall å anbefale! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 En annen ting som ikke er blitt nevnt er at menyene er blitt oppgradert i v3x i forhold til v3i. ny generasjon på v3x-en. Skal visst være en enorm forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå