Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norli og brukte skolebøker?

Anbefalte innlegg

Har sett at Norli reklamerer for at de kjøper brukte skolebøker, men siden de fleste 89 modeller er siste kulle som har ny læreplan er bøkene ubrukelige (Etter hva jeg har fått med meg), men betyr det at Norli kkke betaler for disse bøkene, atj eg med andre ord har 15 bøker til overs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du gikk på GK kan du jo reklamere med at bøkene dine er veldig greie å ha ved siden av de andre bøkene. Ting blir som regel lettere når man ser dem fra flere sider. Kanskje dine bøker belyser vanskelige emner på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
Hvis du gikk på GK kan du jo reklamere med at bøkene dine er veldig greie å ha ved siden av de andre bøkene. Ting blir som regel lettere når man ser dem fra flere sider. Kanskje dine bøker belyser vanskelige emner på en helt annen måte.

6400718[/snapback]

Hele fag faller jo bort, og nye fag kommer til. Tror du bare kan lempe bøkene ned i kjelleren jeg.

Lenke til kommentar

Det kan være lurt å vente litt med å kaste bøkene. Du burde iallefall vente til boklistene kommer. Slik jeg har forstått det så har det vist ikke kommet bøker som tilfredsstiller læreplanskravene ialle fag ennå.

Så du kan jo være heldig i den forstand at noen av de gammle bøkene blir brukt et år til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...