chokke Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har sett at Norli reklamerer for at de kjøper brukte skolebøker, men siden de fleste 89 modeller er siste kulle som har ny læreplan er bøkene ubrukelige (Etter hva jeg har fått med meg), men betyr det at Norli kkke betaler for disse bøkene, atj eg med andre ord har 15 bøker til overs? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hvis du gikk grunnkurs i år, får du ikkje solgt bøkene dine og INGEN betaler for dei heller, med mindre dei er har tomatsaus mellom ørene. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvis du gikk på GK kan du jo reklamere med at bøkene dine er veldig greie å ha ved siden av de andre bøkene. Ting blir som regel lettere når man ser dem fra flere sider. Kanskje dine bøker belyser vanskelige emner på en helt annen måte. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hadde jeg hatt GK bøker, hadde jeg tatt de med utenfor stortinget også tent de på! ALLE SAMMEN!! Få med deg MASSE folk ;D Er hvertfall verdt å tenne dem på (nei, er ikke pyroman) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis du gikk på GK kan du jo reklamere med at bøkene dine er veldig greie å ha ved siden av de andre bøkene. Ting blir som regel lettere når man ser dem fra flere sider. Kanskje dine bøker belyser vanskelige emner på en helt annen måte. 6400718[/snapback] Hele fag faller jo bort, og nye fag kommer til. Tror du bare kan lempe bøkene ned i kjelleren jeg. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det kan være lurt å vente litt med å kaste bøkene. Du burde iallefall vente til boklistene kommer. Slik jeg har forstått det så har det vist ikke kommet bøker som tilfredsstiller læreplanskravene ialle fag ennå. Så du kan jo være heldig i den forstand at noen av de gammle bøkene blir brukt et år til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Boklistene har da kommet? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Boklistene har da kommet? 6430542[/snapback] Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvor finner man boklistene for skoleåret 2006/2007 til sin skole? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvor finner man boklistene for skoleåret 2006/2007 til sin skole? 6434307[/snapback] Nja, du kan prøve skolens hjemmeside. Var i hvert fall der jeg fant min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå