Lskgutt Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Når jeg skal laste ned Adobe Flashplayer står det "click here to install". Jeg trykker, og får beskjeden "Installation complete", surfer så litt rundt på nettet til jeg kommer til en av de mange sidene som krever Flash player. Meldingen "Flash Player is required" popper opp. Jeg stusser litt og tenker "Hva faen?" før jeg trykker på linken for å installere på nytt. Og samma regla går omigjen, og omigjen. Nå er jeg lei Tips? (Norsken er ikke på topp ikveld) Endret 26. juni 2006 av Lskgutt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Hvilken nettleser bruker du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Hvilken nettleser bruker du? Hilsen, efikkan. 6384034[/snapback] Jeg bruker Internett Explorer Lenke til kommentar
frisk Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hei jeg har også samme problem, og IE og vista, er det noen som har et godt råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå