Torjus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ny fisk til slakt, hva synes dere? Ønsker konstruktiv kritikk Tips og idér til forbedringer! Link: http://www.thinkfuzzy.net/thinkfuzzyv2/ Bare et bilde, begynner ikke å dele opp siden og kode før jeg har gjort ferdig selve desginet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Linkene virker ikke i menyen! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Linkene virker ikke i menyen! 6382903[/snapback] Hehe :!: Din lille skøyer Lenke til kommentar
SCV Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kantene dine slutter så brått av :/ hadde vert kulere om du lot det fade ut i det sorte. Fete fonts btw Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Kantene dine slutter så brått av :/ hadde vert kulere om du lot det fade ut i det sorte. Fete fonts btw 6382940[/snapback] I bunnen ja? Tenke jeg skulle lage en footer der... Skriftene er fra dafont Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Som sagt bør du bruke "fade into black"-effekten. Samme med det gule på siden. Eller er siden fed som fuglen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Grafikken i headeren er kul, men jeg føler ikke at resten av siden følger stilen helt. Synes du kunne fadet kantene litt mer, slik den er nå blir den litt for firkantet. En footer i samme stil som headeren kunne også vært kult. Eller sliker jeg konseptet godt, og den skiller seg litt ut fra mengden. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 OK+ Designet var stilig, men enkelt. Det vil si at mye av designkritikken må rettes mot hvordan selve innholdet blir presentert. Mye av det har du ikke laget enda. Har aldri vært noen ekspert på typografi, men jeg vet at du kunne ha jobbet mer med den. Synes det ble en litt liten font, litt for lange linjer. Ville forresten ha flyttet logoen ("thinkfussydotnet") littegrann til høyre, slik at den alignerer med skrifta i #content. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Takk for kritikk! Har prøvd meg litt frem nå, gjort brødteksten større og fikset det med thinkfuzzy.net som Mikael Berg nevnte. http://www.thinkfuzzy.net/thinkfuzzyv2/ Det med tett tekst osv er pga photoshop, det kan fort fikses i CSS, men nå er alt i photoshop, og der tror jeg ikke man har slike valg. @EvoZ: Du nevner dette med å fade ut på sidene, hvordan kan jeg gjøre dette? Lite erfaring ang det... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Oppdatering Har nå laget en footer, tycks? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 photoshop, og der tror jeg ikke man har slike valg. 6383420[/snapback] Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 photoshop, og der tror jeg ikke man har slike valg. 6383420[/snapback] 6383729[/snapback] Ahh... lærer noe hver dag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Noen som har noe mer å tilføye før jeg begynner å dele opp siden for å så kode den? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg syns det er et eller annet som mangler i overgangen mellom headeren og innholdsområdet. Vet ikke helt hva, men slik overgangen er nå syns jeg det er noe som ikke stemmer. Bordene er så rette og bryter seg inn i headeren. Er ikke veldig alvorlig. Lenke til kommentar
resol Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) OK+ Designet var stilig, men enkelt. Det vil si at mye av designkritikken må rettes mot hvordan selve innholdet blir presentert. Mye av det har du ikke laget enda. Har aldri vært noen ekspert på typografi, men jeg vet at du kunne ha jobbet mer med den. Synes det ble en litt liten font, litt for lange linjer. Ville forresten ha flyttet logoen ("thinkfussydotnet") littegrann til høyre, slik at den alignerer med skrifta i #content. 6383260[/snapback] enig angående typografien. http://www.myresol.net/typografi.ppt Her er en liten toutorial på typografi hvis noen vil lære litt mer om det Den er på norsk! Ang designet så har du kommet deg, men syns det blir alt for likt oppsett som du har gjort tidligere, noe som jeg syns er litt "feigt". Prøv et annet oppsett også. En viktig faktor innen design er å ikke sette seg fast i en stil. Ellers så likte jeg rusten din! Endret 26. juni 2006 av resol Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 ".ppt" Er det powerpoint elns? Får ikke åpnet filen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Skal til å dele opp siden nå... Burde jeg bruke image map eller skal jeg dele opp header og meny slik: Tips eller idér? Endret 26. juni 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Sett bilde som bakgrunn, så setter du menyknappene oppå. Forresten bør du unngå å bruke seriffer på brødteksten, da det på noen skjermer kan virke veldig forstyrrende. Forresten virker det veldig harry med "HTMLCSS" i footeren. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Sett bilde som bakgrunn, så setter du menyknappene oppå. 6387329[/snapback] Hvordan skal jeg gjøre dette? Image map? Forresten bør du unngå å bruke seriffer på brødteksten, da det på noen skjermer kan virke veldig forstyrrende. 6387329[/snapback] seriffer? Forresten virker det veldig harry med "HTMLCSS" i footeren. 6387329[/snapback] Forsåvidt enig *fjerne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå