Øyboer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har lagt merke til at det finns flere "typer" drivere som "DNA" og "Omega", men jeg lurte da på hvilken type driver som er anbefalt for meg? Bruker pcen mest til spilling (CS) har ati radeon 9550 skjermkort. Har for tiden en "DNA" driver, denne øker fps i CS ganske mye, men finnes det bedre? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Jeg tror det er lurest at du prøver deg frem selv, siden det kan være ulikt fra skjermkort til skjermkort hvilken som er best. Jeg vet at mange foretrekker Omega. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Hva er det som er "greia" med omega da? Hva gjør den spesiell? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har ihvertfall opplevd oppsett der Omega driverne er eneste som fikk ATI skjermkort til å kjøre stabilt.. Ytelsen på forskjellige driverne vet jeg desverre ikke mye om når det gjelder ATI (mye pga hver gang jeg bruker et så er det problemer, så jeg er etterhvert blitt nvidia fan).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå