Gå til innhold

Sensur på avatarer ?

Anbefalte innlegg

Jeg som muslim støttet de karikaturtegningene helt og fullt, folk fra utlandet som spurte meg hvorfor de bildene ble publisert, forklarte jeg med at vi hadde ytringsfrihet og at folket kan si det de vil uten at myndighetene kutta dem opp i stykker.

Og på den tida testet vi samtidig også grensene, vi viste at Norge (og Danmark for den saks skyld) hadde ytringsfrihet nok til å vise bilder av 1,3 milliarder menneskers hellighet, at trusler og brenning av ambassader ikke hjalp å begrense vår ytringsfrihet og at vi sto fast på det.

Men nå mener jeg ting begynner å gli helt ut fra å teste ytringsfriheten til å publisere Muhammed-bilder kun for å provosere muslimer.

Det finnes forresten mange muslimer på dette forumet, men dem legger dere ikke merke til, for de er akkurat samme personer som dere. Det er når dere får vite at disse er muslimer, at dere legger merke til disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er rettningslinjene på kopiering av andres avatarer uten tillatelse?

:hmm:

6393236[/snapback]

Ikke gjør det.

6393421[/snapback]

Må ikke avatren være copyrighted for å ha loven med seg ?

(høres litt rart ut, men håper du forstår)

Synes avataren til dahle er helt grei, men ikke noe mer grensebryting da den allerede er ganske nærme grensen.

Skal jeg ha flere bilder, besøker jeg heller the hun ;)

Lenke til kommentar
I forhold til at alle kan gå inn på Babethreaden i OT-baren, og avatarene ikke er verre, kan det jo ikke være noe problem.

6394241[/snapback]

Forskjellen er at man ikke kan unngå avatarene, mens man aktivt må oppsøke babethreaden

6394590[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at du kan slå av visning av avatarer hvis du utforsker kontrollpanelet litt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...