Gå til innhold

en side til slakting

Anbefalte innlegg

Har laget en hjemmeside og ønsker kritikk. Siden er laget i css og html.

Har laget to litt forskjellige versjoner. En med svake ruter i bakgrunnen (her)og en med vanlig hvit bakgrunn (her). Hvilken er finest?

Ønsker tilbakemelling på design/utforming, farger og størrelse/proposjoner.

Får nevne at ikonene i menyen ikke er ferdige, og skal ikke se slik ut.

Jeg er heller ikke helt fornøyd med fonten og skriftstørrelsen, så hvis noen har noen forslag til hvilken font og skriftestørrelse jeg kan bruke blir jeg glad.

Endret av Rasks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke dette var så ille. Hva skjedde med de påståtte rutene i bakgrunnen?

Ofte greit med litt tekstur i bakgrunnen for å løfte siden litt "ut fra skjermen".

Likte godt formen på siden og menyen, men når menyen først er rammet inn på den måten synes jeg gjerne du kan sette menyelementene som block-elementer, og gi de kant-til-kant bakgrunnsfarge elns på :hover.

Eller skjønner jeg ikke helt hva det R-logoen gjør der... Gir meg ingenting, og virker rimelig malplasert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Ingenting å si på kodingen, men jeg må påpeke at designet var kjedelig og likt. Litt mer farger kanskje, og en header hadde ikke drept noen. Ellers ganske bra.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding.

Skal fikse block-element i menyen når jeg har tid. Noen som har forslag til hover-farge på den?

Ang. "R-logoen" og forslaget om header, kan jeg si som så at "R"en er en slags liten header, men det bildet som er der nå er bare foreløpig. Hvis noen skjønte det.

Er fortsatt på jakt etter en font som passer bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...