RulleRimfrost Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hepp. Tenkte jeg skulle oppgradere Mutella på min Debian "woody" distro. Forandra sources.list fra stable til testing for å få siste versjon. Tok en apt-get update og en apt-get upgrade mutella :smile: Den bare oppgraderte hele systemet mitt ?? Kan apt "bytte ut" eller "oppgradere" enkeltprogrammer i det hele tatt, eller må jeg bruke noe annet her ? Lenke til kommentar
pine Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Prøv apt-get install programpakkenavn. Hvis dette ikke funker så tar du og "remove" uten --purge slik at du beholder config filene, og installere nyeste versjon av programmet. Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det du gjør er å legge til en egen linje i sources list som peker kun til det aktuelle programmet. På den måten kan du kjøre resten av systemet på woody. Ellers vil du måtte oppgradere neste gang du kjører dist-upgrade... Ptomania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå