jnesje Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har fått rabatt på 300,- fra Telenor på kjøp av ny mobil. Noen som vet om denne kan brukes ved kjøp hos nettbutikk, eller må jeg gå til forhandler? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du må gå til en Telenorforhandler såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
jnesje Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Du må gå til en Telenorforhandler såvidt jeg vet. 6382335[/snapback] Hmm.. da blir det vel like dyrt, og kanskje dyrere enn hos en nettbutikk da? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jepp, så i praksis er ikke det verdibrevet verdt noe som helst. -snubbel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 snubbel: Tullprat! Mobiltelefoner er på ingen måte noe særlig billigere på nettet enn det er i butikken, sjekk selv! Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Da kan man vell bare kaste 300kroners kuppongen hvis det er så dumt. Fra www.commit.no Bruk av Telenor Verdikupong Man kan for øyeblikket dessverre ikke benytte telenors verdikuponger på commit.no. Muligens Commit kommer med denne løsningen senere, men en kuppong har bare en gyldighet på 2MND da, så må nok evt bli hos en TNM butikk. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 snubbel: Tullprat! Mobiltelefoner er på ingen måte noe særlig billigere på nettet enn det er i butikken, sjekk selv! 6382880[/snapback] oysfaerg: Tullprat! Mobiltelefoner kan være langt billigere i enkelte nettbutikker enn hos mange av Telenors forhandlere. Sjekk selv! Disse "rabatt"-kupongene som Telenor sender ut til sine kunder er bare en måte å prøve å holde på kundene. Det fungerer jo helt klart, kundene benytter seg jo av det. Men om det er verdt å benytte f.eks. Fri120 framfor f.eks. One Call for et rabattkort som gir deg 300 kroner, når samme telefon koster 300 kroner mindre i en nettbutikk... nei, ta fram kalkulatoren. -snubbel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 W810i uten abb. hos Komplett - 3295 W810i uten abb. hos Elkjøp - 2895 Hvem er billigst? Butikken eller nettbutikken?... Butikken ja... *matt* Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Eksempel: Nokia 6103, svart, ulåst, hos Telehuset: 1999,- Nokia 6103, svart, ulåst, hos UtenAbonnement.no: 1485. Prisforskjell: 514 kroner. Nettbutikken desidert billigst. -snubbel Endret 25. juni 2006 av snubbel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Telehuset koster deg skjorta og litt til. Prøv nå iallefall å finne en butikk som gir deg litt valuta for pengene, vær så vennlig! *EDIT* BUtikk, ikke nettbutikk Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Telehuset koster deg skjorta og litt til. Prøv nå iallefall å finne en butikk som gir deg litt valuta for pengene, vær så vennlig! *EDIT* BUtikk, ikke nettbutikk 6383060[/snapback] Vel, du sammenlignet Komplett, som absolutt ikke er billigst på nett, med Elkjøp, som har null-profitt-pris på den modellen du valgte. Jeg tok ut Telehuset, som er en av Telenor sine største forhandlere og et naturlig valg for de fleste Telenor-kunder som har et verdipapir, og tok ut Amobil.no sin prisguide for å finne rimeligste nettpris. Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på denne tråden, de aller fleste vet at mange mobiltelefoner er billigere på nett enn hos de fleste forhandlere. De aller fleste forstår også at en verdikupong slik Telenor gir, ikke er veldedighet. De tjener for mye på deg som kunde, og rabatten du får er i praksis ikke stor da butikken du blir henvist til har høyere priser enn den billigste tilgjengelige på markedet. I rest my case. -snubbel Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er fullstendig likegyldig hvor i alle dager du bruker kupongen din, enten det er telehuset eller elkjøp, så hvorfor i helvette skal du bruke den på det dyreste stedet?! Herregud! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Får ikke rabatt hos telenor for å kjøpe en telefon uten abb. Må seff benyttes med ditt eksisterende telenorabb evt med nytt telenor abb. Derfor kjøp ny mob bundet til samme abb som du har eller bytt til et anet telenor abb, så får du en allerede subsidiert telefon enda 300,- billigere. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) best-buy.com har jeg kjøpt mobil med å sende dit "gavekortet", det gikk helt fint. commit driter seg litt ut med det de sier der, de skal ta imot de gavekorta! (noe JEG ikke hadde godtatt!, altså de MÅTTE tatt mitt imot. ) du kan bruke gavekorte hvilken som helst butikk som har telenor abonnement mobiler. Endret 25. juni 2006 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 At Commit.no er tvunget til å ta imot gavekortet fra Telenor er bare tull og tøys da innløsning av kortet kun skal gjøres mot fremvisning av gyldig legitimasjon samt underskrift fra personen beviset ble utskrevet til! At Commit eller andre for den slags skyld ikke har noen løsning for dette på plass er da fullt forståelig. I tillegg løses det kun inn dersom det tilknyttede abb. bindes opp mot en 12mnd kontrakt, dersom dette allerede har blitt gjort kan det benyttes til kjøp av tilbehør. Sammenligning av priser på telefoner uten. abb blir da litt uvesentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå