Skinney Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hallais, har leti rundt på nettet nå etter pc'n jeg kjøper etter AMD prisfallet 24. Juli og har kommi fram til dette. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=24614 Det jeg lurer mest på er selfølgelig om dette er et NAIS oppsett men også om det går an å fine billigere komponenter med samme ytelse... hver krone teller... Samtidig vil jeg gjerne at alt skal komme fra samme netshop, hvis pcutstyr.no har et minnesett med samme størelse og samme ytelse og nogenlunde samme pris så går jeg for det siden pcutstyr er billigere enn komplett(som er den eneste shoppen med alle delene jeg vil ha atm) Takk for alle svar Lenke til kommentar
snarius Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Skal du spele? I så fall ville eg ikkje ha kjøpt trådlaust tastatur og mus. Forslag til alternativt tastatur: Logitech Media Keyboard Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Etter prisfallet vil du nok få en X2 4600+ til prisen av den cpuen der. Boxed-kjøler på cpu er god nok om du ikke skal overklokke, så du kan spare litt der, eventuellt legge de pengene i en X2 5000+ etter prisfallet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Pc'n skal ikke bare brukes til spilling ettersom jeg kjører hovedsaklig Linux på pc'n, jeg programmerer en del men spiller også ganske mye, men jeg er ikke så spill-freak at jeg legger merke til latency'en fra da jeg trykker på en knapp til da det registreres, spiller ikke CS er jo litt dritt at musa og keyboardet slutter å funke(hvertfall med mitt nåværende oppsett) når mobilen ringer Og ja efikkan, jeg veit at jeg får en 4600+ til den prisen, men vi får se hvor mye penger jeg har, en 4200+ til 1500kr er ikke akkurat ille det heller men fint at du nevner det og kjøleren er ikke til cpu'n men skjermkortet... litt trøtt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå