Gå til innhold

Hjelp ang MS. -Samsung Syncmaster 204B

Anbefalte innlegg

Samsung 20" LCD Syncmaster 204B har responstid på 5ms. Er dette bra nok til spillopplevelse? spiller CS, litt Hl, etc etc. raske spill.

Hører mye bra ang denna skjermen på forumet og andre steder, bare tviler på hastigheten. ER det egentlig noen reel forskjell på denna og samsung 940BF med 2ms responstid.

raskt svar, takk :thumbup:

(sitter på kjøpsknappen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du velger 20t da den støtter enten 1600*1200 eller 1680*1050 (Den siste er widescreen)

Siden du har solgt 2*7900gtx og sikkert har litt penger *Lucky you* så hadde jeg glatt valgt Acer 24t d-sub (VGA) eller Acer 24t DVI som støtter 1920*1200 og bare 6ms ....

Når du har 2*7900gtx blir det sløs av grafikk kort selv om du "fikk" dem gratis :D

Da hadde jeg isåfall solgt 3 av dine 7900gtx og heller kjøpt G80 når den kommer (G80 er en ny GPU som snart kommer fra nVidia og skal være mye bedre enn 2*7950GX2 i SLI) og grunnen til at jeg sier det er ikke for da for jeg kanskje kjøpt et for jeg har endra planer og har allerede bestilt 7600gt og kjøper da G80 når det kommer .....

Men det er jo ditt valg :hmm:

Håper ikke det ble for mye ot :ermm:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

salg av kort gir meg 6k. alt dette vil gå til skjerm, windows op syst, 8 tommelskruer og en cd-brenner ink frakt. 24" er out of the q, selv om det hadde tatt seg bra ut som en kombi tv/pc skjerm på en fremtidig hybe. Men den tid, den sorg ;)

igjen- samsung 940bf eller en 204b, henholdsvis 19" og 20".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...