Gå til innhold

CDON er treeege

Anbefalte innlegg

CDON må være Norges tregeste butikk.

Hver gang jeg handler hos dem, tar det to dager før de får pakket varen. Når de har "sendt" den, tar det tre til fire dager før jeg får den.

Dette er etter min mening for dårlig etter dagens standard.

(Et pluss er at de har vennlig og god kundeservice, bare så det er nevnt.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg handler hos dem, tar det to dager før de får pakket varen. Når de har "sendt" den, tar det tre til fire dager før jeg får den.

6382204[/snapback]

Tja...vi får se. Komplett er også veldig trege...i forhold til Netshop...men så har dem også 3 ganger kundemengden så det tar sin tid å få plukket varer der og. Har CDON nok kunder så blir det vel sånn der og.

Jeg bestillte en MP3 spiller hos CDON igår...så det blir spent å se om det blir midt i uka før jeg får noe sendingsbekreftelse. Jeg blir saling imponert om jeg har den til neste helg.

Lenke til kommentar

Hva bestiller du?

Musikk er de trege på. Det står jo forøvrig på siden at det kan ta opptil 2 uker eller noe sånt, og det har jeg erfart selv flere ganger. DVD'ene jeg kjøpte forrige uke gikk derimot lynkjapt. Var sendt dagen etter bestilling og kom i postkassen 2 dager etter det. :)

Lenke til kommentar

6382204[/snapback]

Ser du ikke har mye erfaring på området. Å bruke to dager på å få pakket varen(e) får du med på kjøpet langt flere plasser enn bare hos CDON. Som nevnt f.eks. hos Komplett. At du nevner posten sin transporttid under "CDON er treeege" har vel ikke mye med saken å gjøre?

Klart det er for dårlig, og DU har to valg:

1. Fortsette å handle der og godta ventingen

2. Ikke handle der

Ganske enkelt.

Edit: LeIf

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar
Ser du ikke har mye erfaring på området.

6385181[/snapback]

Du har misforstått meg:

Jeg skrev ”sendt” innenfor anførselstegn, hvilket betyr at CDON tar seg god tid med å levere pakken til posten når den er sendeklar. De sender deg en sendebekreftelse, men det betyr ikke at posten har mottatt pakken, men at CDON har lagt den i sin utboks klar til å transporteres til posten.

Jeg har ennå til gode å oppleve en webshop som bruker 2 døgn+ på å pakke en liten og enkel forsending. Jeg kan forstå og akseptere at store forsendinger med mange forskjellige komponenter tar lengre tid.

Selvsagt sitter jeg med kun to valg i fremtiden, men dét burde ikke utelukke å kunne skrive sin mening om saken.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til min erfaring med CDON.

Bestilte WC3 og Frozen Throne fredags ettermiddag. Begge varene var inne og jeg regnet med at de ble sendt i løpet av Lørdagen. Dette skjedde ikke men jeg hadde forståelse for dette i og med at det er sommer og de kanskje ikke hadde lagervakter på Søndager. Så kom mandag og jeg regnet med at de skulle klare å sende dem da. Da jeg kom hjem fra skolen var varene på status "klar for plukking". Dette er altfor slapt sommer eller ikke sommer, og jeg valgte å kansellere orderen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...