daf Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 hallo , jeg skal for første gang spille counter strike på internett og da får jeg en melding der det står at jeg må opdatere spille fordi det er forgamel eller har gått ut av dato, men hvordan gjør jeg det . når jeg prøver der det står oppdater så virkerdet det ikke hvor kan jeg oppdatere ? og er det noen som veit når cs condition zero kommer til norge. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-26 12:39 ] Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Bare et skudd i blindet men har du prøvd hjemmesiden deres. Hvis det ikke fungerer ville jeg avinstallert det og prøvd på nytt. Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 http://www.counter-strike.net./ http://www.fileplanet.com/ Her har du 2 linker hvor du kan oppgradere counterstrike slik at du kan spille på nettet. Du må oppgradere til version 1.5 Anbefaler deg å laste ned full oppgrade 1.0-1.5, slik at du kan ha den på maskina hvis du må reinstallere cs. Og så er det en ting til, pass på å laste ned riktig oppgrade, finn ut om du har retail pakka eller ikke. Det kan du gjøre på den første linken. Lenke til kommentar
daf Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 takk for hjelpen Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Sjekk på hjemmesida mi. I Install CS Guiden får du vite alt du trenger Lenke til kommentar
daf Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 jeg har brannmur er det kanskje problemme, hvis det er det hvordan får jeg det til å virke (ps: jeg får bare spille på lan mot noen hjeme og ikke på internett så hjelp meg med å si hva jeg skal gjøre) Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Viss det er slik at du har en brannmur innstallert hjemme så er det kanskje en ide å se at portene som cs bruker for ut og inkommende data er åpne... Standarport for cs er vel 27015 eller er jeg helt på villspor??! Det er sikkert noen cs freaks her som vet vilke porter som må stå åpne for at det skal fungere via brannmuren din... Spør de Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 det er jo helt tydlig at du ikke har engang grunnleggende viten om "datamaskinen"'s funksjoner og andre anliggenheter... les, studer, knot og herj. fine måter å lære på. (gidder ikke gramatikk nå, da jeg bare bruker en hånd) gå på IRC, der er det sikkert masse masse hjelp å få vet du ikke hvordan, finn det ut, det gjelder forsåvidt alt. søk på http://www.google.com osv Lenke til kommentar
kvest Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Der er vel kanskje derfor han har postet spm sitt her? Synes det er helt greit jeg. :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Når spillet er oppdatert og funker kjører det udp over port 27015. For å sette opp server åpner jeg redirect'er 27010 - 27035 og tcp 6003 for sikkerhets skyld (om jeg ikke husker feil) Får ofte 'connection failed' allikevel da.. Lenke til kommentar
daf Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 jeg spiller med pod- bot men jeg vil egentlig spille med folk som er bedre en en pod-bot. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Gå på: http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyond...games/halflife/ Rask server, du må oppgradere HL og CS til nyeste versjon(CS ligger under modifications) Letteste når du ikke er sikker på hva du trenger er å laste ned csv15full og hl1110 de oppgraderer begge til nyeste versjonen uansett hva du har nå (utenom cs retail) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 12:22, skrev kvest:Der er vel kanskje derfor han har postet spm sitt her? Synes det er helt greit jeg. :smile: Så enig så enig. Det er vel det vi har forumet til eller? Følg rådene du har fått i denne tråden så skal du nok klare å få deg på nett. Lenke til kommentar
daf Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg har gjort alt det dere har sagt, å det virker ikke eller jeg har ikke prøvd det med brannmuren men å oppgradere har jeg gjort 3 ganger. Lenke til kommentar
daf Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg har gjort alt det dere har sagt, å det virker ikke eller jeg har ikke prøvd det med brannmuren men å oppgradere har jeg gjort 3 ganger. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 20:50, skrev Baltazar:Sjekk på hjemmesida mi. I Install CS Guiden får du vite alt du trenger Har du lest dette? Akkurat pga folk som deg jeg har laget den siden :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå