iChristian Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg lager en liten php-side for å kunne legge til nyheter på hjemmesiden min. Der så har jeg kategorier og underkategorier. Det jeg ønsker er at underkategoriene skal endre seg i forhold til hvilken kategori man velger. Altså at hvis man velger A i kategorimappen så skal bare 1, 2, 3, 4 og 5 vises i underkategorimappen, mens hvis man velger B så vises 6, 7, 8, 9 og 10. Det jeg ikke får til er at dette oppdateres når jeg velger A eller B. Noen som vet hvordan jeg får til dette Lenke til kommentar
-morten Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det var et veldig generelt spørsmål.. Har du noe kode/nettsted å vise til? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne da.. Du må bruke javascript. Jeg kan ikke noe særlig, så hvordan du skal gjøre det må nok noen andre hjelpe deg med.. I Mellomtiden kan du jo sjekke finn.no/bil...der er det en sånn sak..Du kan jo se om du får noe ut av kildekoden der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå