vega77 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 noen gode tips til hva en bør bruke på en pda til navigering på sjøen ? kommet over maptech og fugawi. lurer på om det er andre alternativer og. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hos Maptech kan du kjøpe BSB-kart. Disse kan konverteres i OziExplorer (for PC) og brukes på OziExlorer CE. Dette gjør jeg og det fungerer fint. Jeg har ikke prøvd Maptechs egen programvare for PDA da jeg hadde OziExplorer fra før... Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Hos Maptech kan du kjøpe BSB-kart. Disse kan konverteres i OziExplorer (for PC) og brukes på OziExlorer CE. Dette gjør jeg og det fungerer fint. Jeg har ikke prøvd Maptechs egen programvare for PDA da jeg hadde OziExplorer fra før... 6386647[/snapback] høres ut som en grei løsnig dette. men leste ett sted at en bare kunne konvertere bsb versjon 3 kart og at nye kart nå var bsb versjon 4. vety du noe om det ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Mine kart er gamle, dvs. i BSB3 format. Men jeg mener det skal være mulig å konvertere BSB4 også, men man må ha PDAen tilkoblet PCen for at det skal fungere. Kartene man da konverterer kan ikke brukes på PCen, men kun på PDAen (som strengt tatt ikke er noe problem). Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 ett lite spørsmål til. hvis en har to stk pda'er kan en bruke kartet på begge eller er det noen forbruker fiendtlige betingelser/kopisperrer på kartene ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd det. Men jeg vil regne med at det går fint å konvertere til begge, men det kan være at du må konvertere kartene to ganger (en for hver PDA). Men som sagt: Ingen garantier.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå