eUnaas Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har f***a opp hardisken (feilmeldig avsluttet PatitionMagic midt i opprasjonen (grrr)) -To fix this error, disable any anti-virus programs on your system and run a thorough ScanDisk from DOS. hvordan kommer jeg i DOS? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 21:18, skrev LasseAndreK:Oppstartdiskett. hvordan lager jeg det? bruker winXP. Jeg har prøvd med en win98 disket men kommer ingen vei... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Stikkordet er forebygging. Man må disable antivirusprogrammer og brannmurer, før man tar til med sånt. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 21:27, skrev skarsk:Stikkordet er forebygging.Man må disable antivirusprogrammer og brannmurer, før man tar til med sånt. ...har slettet norton... brannmur hvor? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg har også windows 98 på en anne partison. men når jeg prøver å kjøre scandisk fra den så klarer den ikke å lese av partison fordi det står at dsiken ikke er ordentlig formatert eller låst av et annt program. og når jeg skjører scandsik fra dos så finner den ikke partisonene... hva skal jeg gjløre? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Og det er kanskje fordi du har NTFS på WinXP partisjonen din? - Judaz - Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 aiai fuckt!!! men får du tillgang til winxp, kan du velge å starte scandisk ved neste oppstart. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 jeg har to partisoner jeg sliter med. en er NTFS og en er FAT32. scandsik finner ingen av dem!... det har seg slik at med et program som heter GETbackDATA så finner jeg alle dokumentene... men det er bare slik at 160GB med stuff er ikke så lett å bare kopiere til en annen disk (når du bare har en 10gb ledig... Jeg veit det finnet et program som heter, ( http://home19.inet.tele.dk/svolaf/utilities.htm - Last ned PqRP v1.18 ) men hvordan bruker jeg dette? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Lag partition magic oppstartdiskettene (2 stk). Da kjører du DOS og har tilgang til både scanning og andre PM-tjenester uten at brannmurer og virusfjernere lager trøbbel. Disse diskettene støtter forresten også FAT16, FAT32, NTFS og flere andre filsystemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå