jfinvik Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei datan min går i ventemodus hele tiden og jeg får ikke slått den av er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Har akkurat reinsalert datan!! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Se på kontrollpanel -> strømalternativer Velkommen til forumet forresten Endret 25. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
jfinvik Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Se på kontrollpanel -> strømalternativer Velkommen til forumet forresten 6382032[/snapback] jeg finner ikke noe som heter det! Lenke til kommentar
jfinvik Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 ligger det under noe annet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det står power og noe bak der igjen om du har engelsk windows Lenke til kommentar
jfinvik Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 jeg har norsk Kategorier: utseende og temaer Nettverk-og inernett-tilkoblinger Legg til eller fjern programmer Lyder,taler og lydenheter Ytelse og vedlikehold Skrivere og annen maskinvare Brukekontoer Dato,klokkeslett,språk og regionale innstillinger Tilgjengelighetsalternativer Sikkerhetssenter Det er dette jeg har å velge imellom! sorry men kan ikke en dritt om data Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 velg: vis klassisk kontroll panel oppe i venstre hjørne, da får du opp endel flere valg, og du kan gjøre som over ved å gå inn på strømalternativer. Der kan du skru det over slik du vil ha. Har stasjonær trenger du egentlig ikke å la pcen skru av noe, men skjerm etter 20-30 minutter kan jo være kjekt. Har du laptop bør du sette opp slik at den fungerer som en stasjonær når strøm er koblet til, men litt mer spareaktig når den kjører på bateri. Lenke til kommentar
jfinvik Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Stakkars.. Kunne jo bare ringt meg da gullet <3 Lenke til kommentar
jfinvik Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Stakkars.. Kunne jo bare ringt meg da gullet <3 6382354[/snapback] jaja men jeg klarte det. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå