The Norwegian Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hei. Hadde nettop et problem med spyware som infiserte min PC. Jeg kjøpte spyware doctor og adaware og fjernet disse. Men nå har det seg sånn at jeg ikke får slått på brannmuren på grunn av et "ukjent problem". Jeg bruker Trend Micro internet security og lurer på om dette kan være en følge av angrepet mitt. Hva kan jeg gjøre? Ingen av AdAware eller SpyWare Doctor finner noen problemer. Endret 25. juni 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Kan jeg bruke samme key som jeg brukte da jeg innstallerte først? Ja, jeg har lovlig. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Absolutt. Post ellers først en Hijackthis-logg her - så kan vi se om det skulle være styggedom inne ennå. Link i sig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Fiksa nå. Fikk tak i Nod32 og Outpost firewall. Men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå