thinkdifferent Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Heisann! Spør egentlig for en venn. Han skal ha seg en ny bærbar pc, men han er meget sær, MEGET Atlså, det som maskinen burde inneholde: -Intel Core Duo -15" IKKE WIDESCREEN (helst høyere enn XGA, men ikke nødvendig) -minst 60GB HDD -minst 512mb RAM -DVD Brn. -XP Pro -minst 3 USB porter -FireWire -IR (helst også BT, men er ikke et must) Skjermkort er det ikke så farlig med, han kommer ikke til å spille noe. Det som er litt kjekt der er at han har noen kontakter rundt om, slik at han kan få IBM, Acer og HP maskiner uten moms. Så egentlig vil han ikke handle for mer enn 8500kr. Jeg vil bare få inn noen forslag, slik at vi kan sammenligne litt. Takker for alle svar:D Vennlig hilsen Truls + en kompis Takker for svar:D Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hadde tenkt å anbefale dell inspiron 6400 men den har jo widescreen. hvorfor skal det absolut ikke være det Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Egentlig så skjønner ikke jeg det helt heller, men han har prøvet en Acer med widescreen skjerm, og han syntes ikke noe om det. Han skal skrive en del på den, så han liker nok å få mest mulig "høyde" på skjermen... Lenke til kommentar
olavr Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Helt enig når det gjelder wide-screen. Totalt ubrukelig. Kunne aldri tenkt meg å ha det. Man må tenke praktisk, og velge ting som er brukbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå