Kjellcorp Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har skifta vifta på skjermkorte mitt nå, men så har er je ikke sikker på hvilken kjølepasta jeg skal bruke. den jeg bruker på cpu'en min er http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302888 Funker den også på skjermkorte mitt? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det gjer den, beste kjølepastaen. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Det gjer den, beste kjølepastaen. 6381981[/snapback] okei.. da har jeg på den jeg. takker Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ikke at jeg kan anbefale noen annen spesifikk pasta til akkurat dette formålet, men det er en grunn til at det finnes flere forskjellige typer. Det går ikke an å si at AC5 "er den beste kjølepastaen", end of story. Alle har forskjellige termiske egenskaper og bruksområder. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er til dels enig CAT-scan, men siden CPU og GPU i dag er relativt like med hensyn på varmeutvikling er det ingen grunn til å ikke bruke samme pasta. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 oki... bra att jeg ikke har hatt på noe enda. får titte litt til da. takk for alle svar btw Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Er til dels enig CAT-scan, men siden CPU og GPU i dag er relativt like med hensyn på varmeutvikling er det ingen grunn til å ikke bruke samme pasta. 6393192[/snapback] Ja, jeg sier ikke at det er noe dårlig valg, bare at det ikke finnes en pasta som dekker alle formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå