cptjack Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Siden den routeren jeg har nå (D-Link DI-624) er noe av det mest ustabile jeg har vært borti, hadde det ikke vært dumt med en ny router, men.. dilemma. Hvilken router skal jeg kjøpe? Trenger 4 porter, gjerne trådløst - men ikke absolutt nødvendig, og den skal være stabil. Når jeg ser på kundeanmeldelser på div. sider er det ofte mye positivt, men så blandt alt det positive er det ofte "ustabilt! styr unna"-poster. Pris bør vertfall ikke være over 700kr. Takk Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nå kan man ikke se blindt på at noen dømmer en ting som ustabil, folk som ikke har peiling skylder som regel på alt annet enn egen manglene kompetanse. Lenke til kommentar
cptjack Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Haha, klokt sagt. Menne, on topic igjen.. Duger denne? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Haha, klokt sagt. Menne, on topic igjen.. Duger denne? 6381977[/snapback] Den er nok helt grei, hva bruker du nettet til utover web og surfing? Lenke til kommentar
cptjack Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Bruker nettet til stortsett surfing, irc/msn og en del torrents (hysh!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå