Rembrandt Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hei Jeg var innom Amsterdam forrige uke og tok noen bilder og er fornøyd med to bilder. Brukte sånn kvasi digitalkamera som jeg kjøpe på Coop MEGA før jeg dro. Men det sies jo at det er ikke kamera, men fotografen som er viktig. Samma motivet så jeg seinere på et av postkortene de solgte i sånne turistbutikker. Snakk om tilfeldigheter Endret 25. juni 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Du må ta deg tid til litt etterbehandling før du legger de ut for vurdering. Når det er sagt er bilde1 (som går an å se på uten å snu pc-skjermen 90 grader) et greit komponert, om enn noe overeksponert, postkortbilde. Det skal du ha. Endret 25. juni 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Likte bilde2 i høydeformat best. Syns bildet er litt uskarp, men hva kan man forvente av slike kameraer? Det var hvertfall 2 helt ok bilder, men ingen store høydepunkt Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Takk for tilbakemelding, tror du at kvaliteten på bildet hadde vært bedre om jeg brukte canon 350d, nikon d70s eller sony alpha? Likte bilde2 i høydeformat best. Syns bildet er litt uskarp, men hva kan man forvente av slike kameraer? Det var hvertfall 2 helt ok bilder, men ingen store høydepunkt 6382414[/snapback] Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Komposisjonen hadde ikke blitt noe bedre, men et dslr kunne gjort bildet skarpere. Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 jeg likte ikke oppløsningen på bildet, men tok motivet.... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Synes bildekvaliteten var ekstremt dårlig (for å bruke høflige ord), og motivet var helt greit. Virker som et vanlig turistfoto for meg, uten noen a-ha opplevelse. Komposisjonen på bilde2 ser bedre ut, men gadd ikke laste ned bildet for å rotate 90 grader. Dette bør du ta deg tid til før du ber om kritikk Endret 29. juni 2006 av shahin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå