Gå til innhold

Bildet fra Amsterdam

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var innom Amsterdam forrige uke og tok noen bilder og er fornøyd med to bilder. Brukte sånn kvasi digitalkamera som jeg kjøpe på Coop MEGA før jeg dro. Men det sies jo at det er ikke kamera, men fotografen som er viktig. :w00t:

Samma motivet så jeg seinere på et av postkortene de solgte i sånne turistbutikker. Snakk om tilfeldigheter :thumbup:

post-102506-1151261119_thumb.jpg

post-102506-1151261194_thumb.jpg

Endret av Rembrandt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ta deg tid til litt etterbehandling før du legger de ut for vurdering. :nei:

Når det er sagt er bilde1 (som går an å se på uten å snu pc-skjermen 90 grader) et greit komponert, om enn noe overeksponert, postkortbilde. Det skal du ha.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding, tror du at kvaliteten på bildet hadde vært bedre om jeg brukte canon 350d, nikon d70s eller sony alpha?

Likte bilde2 i høydeformat best. Syns bildet er litt uskarp, men hva kan man forvente av slike kameraer?

Det var hvertfall 2 helt ok bilder, men ingen store høydepunkt :)

6382414[/snapback]

Lenke til kommentar

Synes bildekvaliteten var ekstremt dårlig (for å bruke høflige ord), og motivet var helt greit. Virker som et vanlig turistfoto for meg, uten noen a-ha opplevelse.

Komposisjonen på bilde2 ser bedre ut, men gadd ikke laste ned bildet for å rotate 90 grader. Dette bør du ta deg tid til før du ber om kritikk :evil:

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...