Edstro Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Eg må bar få sakt det. Eg er så lei av maskienen min å det eg har hatt av problemer det siste 3 årene at nå har eg lust til å kaste maskinen ut vindue å ta med meg 10000 kroner til elkjøp å kjøpe meg en HP. Eg er så grusomt lei alle problemene. Første maskinen eg byggde var for 3 år siden. Først så var det harddisken så røyk så fikk eg ny av den så var det hovudkortet som gikk (Å før eg leverte det inn fikk eg 1000 blå skjermer) Eg fikk nytt hovudkort å og faktisk så røyk prosessorden å etter en stund. Å som eg hatter det. Etter eg hadde hatt denne maskinen i nesten 2 år oppgraderte eg med nytt hovudkort å ny cpu men nå når eg skal spille cs så kommer der blå skjerm. Eg er så lei av alle feilene eg får opp. Det gjelder ikke cs men maskinen generelt. Der er så grusomt mange feil med alt føler eg og nå skal det ut tror eg. At det går an å vær så uheldig. Alt som der har vært feil på har eg fått nytt av selfølgelig men eg er lei av alt byttingen osv.. Nå skal det ut å eg skal kjøpe meg en ferdig bygget maskin for dette er eg lei av. Er det noen som har noen mening om dette innlegge så fyr løs! Endret 25. juni 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Trenger du hjelp til noe? Mener ikke å være et rasshøl, men om ikke, så har du postet denne i feil kategori. "Maskinen fungerer ikke" er tiltenkt spørsmål om problemer med oppstart eller bruk av PC'n i sin helhet. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Eg trenger ikke hjelp på dette tidspunkt fordi eg tror det er strømforsyningen som gjør at eg får blåskjerm når eg starte CS. Strømkontakten som går til harddisken er helt rikeløs. Den holder ikke skikelig derfor kan pcen restarte seg både 2-3 ganger pr. dag for den detter ut. Endret 25. juni 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Alltid ei utfordring å ha pc. Enten fungerer det eller så fungerer det ikkje. Men når det blir problem med ein del etter ein annan så kan det tyde på varmeproblemer eller at psu-en din er av eit mindre bra eksemplar. Send den hit du så skal den nok bli god at skal du sjå. hehe Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Eg trenger ikke hjelp på dette tidspunkt fordi eg tror det er strømforsyningen som gjør at eg får blåskjerm når eg starte CS. Strømkontakten som går til harddisken er helt rikeløs. Den holder ikke skikelig derfor kan pcen restarte seg både 2-3 ganger pr. dag for den detter ut. 6382772[/snapback] Ja kansje men varme problem sånn generelt sett tror eg ikke det er pga. eg ikke har noen kabinett dør. Kabinettet er åpnet pga. eg er redd for stor varme. Endret 25. juni 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
deggis Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hei.har du prøvd og støvsuget alle kjøleribber?kan vere fulle av støv,spesielt når du har kabinettdøra fjærnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå