Gå til innhold

hvilken mobil har best kamera?

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en telefon med et kamera som er såpass bra at jeg kan legge igjen digitalkamera hjemme når feriebildene skal tas.

Hvilken mobiltelefon har best kamera? Jeg har fra før en SonyEricsson K750i som tar brukbare bilder, men jeg ønsker noe bedre. Finnes det en test av nyere dato av mobiltelefonkameraer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

Mobilen som per i dag tar de beste bildene er vel Nokia N80, hvis du stiller alle innstillingene inn rett, og tilpasser osv.

På andre plass har vi vel W900i, W800i, K750i, tror jeg (?).

Nokia 6280 har et brukbart kamera, men videoen er jo helt vanvittig bra! :w00t::thumbup:

Og så har vi jo floppen N90, som tar brukbare bilder og god video, men også N70 har godt kamera.

Om du venter litt, så er jo Sony E. K800i rett rundt hjørnet, og den tar sylskarpe bilder! Videoen er jo en annen sak :thumbdown:

Venter du ennå litt til så begynner realeasen til Nokia N73, og en stund etter det igjen, så kommer N93 som tar den desidert beste videoen noen sinne tatt av en mobil. Like godt som et vanlig digitalkamera.

Dette var de jeg kom på i farten, håper det hjalp litt :)

MVH, Tinki Winki

EDIT: Skriveleif :p

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar
Xcute dv2 har jo høyest oppløsning av mobilene som er tilgjengelige på det norske markedet i dag, med 6 mpix.. Om den tar best bilder derimot vet jeg ingenting om.. Størst bilder ihvertfall :p

6382099[/snapback]

Xcute Dv2 har 3 megapixler, samme som dv1. Men den forstørrer bildet til en oppløsning tilsvarende 6megapixler. Må ikke la tallet lure deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...