Kryon Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Skal bestille ny ram-brikke til maskina og trenger litt hjelp til hva slags brikke jeg trenger, siden jeg har et ganske så gammelt hovedkort. Foreløpig har jeg K7T266 PRO DDR DRAMx3 PC 1600/2100 , og lurte litt på om denne RAM brikka ville passe. Om ikke, har dere noen forslag til noen 512 brikker som vil passe til dette gamle hovedkortet ? Btw, akkurat nå har jeg en gammelt Micron tech. 256Mb DDR SDRAM PC 2100 (133MHz) brikke som fulgte med maskina for 6 år siden. Tenkte jeg skulle prøve å få til WoW. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ut ifra det jeg kan se om hovedkortet ditt ( http://www.msi.com.tw/program/support/down...p?UID=27&kind=1 ) vil jeg anta at du kan bruke brikken men at den vil operere på lavere hastighet en den er designet for. Det burde forresten ikke være umulig å finne en PC2100 brikke billligere - eventuelt brukt. Har du sett på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Kryon Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, har sjekket bruktmarket men fant kun en 256 brikke. Er helst ute etter 512. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå