Gå til innhold

Hvordan er dine drømmer?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske sist jeg drømte jeg, hadde mareritt i 3 klasse elns, eneste jeg husker...

Er jo gørr kjedelig og sove da, legger meg i sengen, blir svart også 10 sekunder etterpå så er jeg våken og en ny dag begynner  :(

6430153[/snapback]

Hvor gammel er du nå da? siden du ikke husker en eneste drøm siden 3.klasse? :!:

6430233[/snapback]

Er 15 år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke huske sist jeg drømte jeg, hadde mareritt i 3 klasse elns, eneste jeg husker...

Er jo gørr kjedelig og sove da, legger meg i sengen, blir svart også 10 sekunder etterpå så er jeg våken og en ny dag begynner  :(

6430153[/snapback]

Hvor gammel er du nå da? siden du ikke husker en eneste drøm siden 3.klasse? :!:

6430233[/snapback]

Er 15 år :)

6430328[/snapback]

heahea :D litt godt gjort å ikke huske en eneste drøm må jeg si :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
En dag jeg la meg til å sove, 1 sekund senere var det en ny dag.  :mad:

6430316[/snapback]

No shit Sherlock :p Du sier ikke det, det skjer av og til med meg... Plagsomt!

Lenke til kommentar
En dag jeg la meg til å sove, 1 sekund senere var det en ny dag.  :mad:

6430316[/snapback]

No shit Sherlock :p Du sier ikke det, det skjer av og til med meg... Plagsomt!

6433472[/snapback]

Jeg har det aldri slikt, har veldig lyst å ha det slik en gang. Også plagsomt.

Lenke til kommentar

Inatt hadde jeg en merkelig drøm. Drømte at jeg løpte tinestafetten, og imens jeg løpte løpte jeg under hånda til ei dame (wtf?) og så sa søstra mi "det der var nok ikke så lurt, så ble søstra mi til en venn av meg, så tok jeg tak i et bord, og slengte det midt i trynet på han, så tok jeg en kosedyrskilpadde og fortsatte å sprang, så spurta kompisen min forbi, dobbelt så fort. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg drømte at vi var i Palestina, også satt alle på msn, så jeg måtte beskytte de for bombene utafor (jaada).

Plutselig var man hjemme i VF og blei forfulgt av FBI, men hvis vi kom oss over jordet, så var vi trygge.

Plutselig blei jeg skyti i ryggen av en FBI-dude, men det gjorde ingenting.

Så kom vi halveis over jordet, så var det en som ropte "Malcom skyter randoms!", så var det en feit kid som skøyt meg i ryggen og resten løp fra meg, mens jeg lå å blødde i hjæl.

Da jeg våkna lå jeg med mobilen i hånda og holdt på å sende mld te en av de som forlot meg :p

Det er den drømmen jeg husker best. (:

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg glemmer drømmene eller om jeg ikke drømmer i det hele tatt jeg  :dontgetit:

Edit : leif

6430467[/snapback]

Alle drømmer.. Når man er 75 år har man drømt tilsammen i cirka 6 år :confused:

Jeg drømmer ofte at jeg drukner, skader meg skikkelig eller lignende ting..

Har også noen drømmer jeg har drømt flere ganger.. f.eks at kjelleren sakta men sikkert blir fylt opp med lava :D men jeg klarer å komme med opp trappen og da står jeg i en åpen skog :hmm:

Har også drømt at jeg har vært "sanndrømt".. for ikke så lenge siden drømte jeg at jeg var ute og fisket meed min søster, og neste morgen hadde tilfeldigvis søsteren min vært ute og fisket om natten!! strange... :hrm:

En gang drømte jeg at jeg spiste yoghurt og når jeg tok skjeen i munnen våknet jeg, da holdt jeg hånden foran munnen akkurat som oom jeg spiste en youghurt :p

Endret av ChrizZor
Lenke til kommentar

Er deilig å drømme at du faller ned fra et fjell :) Får liksom sånn "ekkel", men herlig følelse. Og når du endelig lander, så POW, våkner du.

Husker når eg var liten at eg av og til drømte at eg skulle på do. Endte alltid katastrofalt :wee:

Lenke til kommentar

Drømte for ikke lenge siden at jeg ble skutt i magen :roll:

Overlevde overaskende lenge. Det var en utrolig lettelse å våkne. Uten hull :p

EDIT:

Er det noen andre som har drømt at de er skutt og døende? Det var ganske spesielt. Rimelig sentimentalt.

6386870[/snapback]

Som sagt.

For å gå nærmere inn på detaljer: Satt i et klasseromm, etter hva jeg kan huske var det klassen jeg gikk sammen med i fjord. Så kommer en person inn, mener å huske at han var kjent for å ha psykiske problemer. Han har en tommy-gun i handa. Han skyter, hvem han skyter på husker jeg ikke, men jeg tror jeg i et redningsforsøk på en person blir skutt. Oppdager dette etterpå.

Lege eller lignende kan ikke bli tilkalt. Jeg er klar over at skuddene er dødlige (sansynligvis etter starten på DaVinci-koden), så jeg prøver å gjøre noe ut av disse siste timene av livet. Jeg drar til en kompis og snakker litt med han (tror det er noe helt useriøst).

Deretter ringer jeg min mor. Husker ikke helt hva vi snakker om, men jeg tror jeg sier at jeg tilgir henne.

Så våkner jeg.

Dette med en drømmefanger tror jeg hjelper. Hjemme hos mamma har jeg en slik. Har ikke drømt noe her, siden jeg fikk en slik. Men når jeg sover borte hos pappa, kompiser eller besteforeldre drømmer jeg.

Dette er selv om drømmefangeren er et stykke fra sengen og jeg faktisk ikke ser den.

Sier ikke at det er noe magisk, bare at det virker på underbevistheten.

Mange morsome drømmer her ja.

Og noen skumle. Håper ikke jeg drømmer i natt egentlig. I frykt for å bli påvirket.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

mine drømmer er noe jeg faktis tenker på i etter tid.

Drømmer Meget mye om meg å dama mi. drømmer det at vi har nyfødt datter sammen og bor hos foreldra hennes fåreløbi, dette er noe jeg drømmer hver natt samme ting om og om igjen.

hver gang jeg våkner om morgenen og finner ut av at det bare var en drøm så ligger jeg å tenker på det, syntes det var flott å føle seg som pappa.

hvorfor drømmer jeg bare om dama å barn med henne?

merk: ikke mobb!

Lenke til kommentar

Oh man, jeg hadde verdens sykeste drøm inatt:

Det hele startet ved at jeg var i Italia, nærmere bestemt en liten by som heter Vetralla, sikkert fordi jeg har feriehus der. Ivertfall, meg og noen kompiser bestemte oss for å banke opp noen japser av en eller annen grunn, dette førte til at vi fikk politiet på nakken, bla. et politihelikopter. De var rimelige hissige, for helikopteret skjøt en rakett mot oss, som forårsaket en svær eksplosjon. Alt ble rødt, hvitt og gult og meg og mine kompiser ble da sugd inn et vindu. Hvor befant vi oss nå? I Doom 3, bare at vegger og gulv var bygd opp av godteri. Vi måtte blant annet kjøre ned noen sklier, og skliene der var lagd av de sure gummigodt froskene.

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...