edge Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Snakker meg om urealistisk drøm. F-16 går jo ikke så fort. 6423703[/snapback] Jagerfly da vell! Din gnier 6423723[/snapback] Eneste fly, som i jagerfly, som er i nærheten av mach 3 er vel Eurufighter 2000, og eneste fly som har fløyet i mach 3 er SR-71 Blackbird, et fly som verken er et jagerfly eller flyr lenger. Urealistisk drøm En gang drømte jeg at jeg så meg selv bli kidnappet. Husker jeg våkna med kaldsvette nedover ryggen.. Brr... EDIT- Pittelitt off topic;Overnattet hos venninna mi også fikk jeg ikke sove. Så jeg lå og stirra inn i veggen i mange timer (kjentes det ut som), og til slutt bestemte jeg meg for at hvis ikke jeg fikk sove, så skulle heller ikke hun få det. Så jeg dytter forsiktig til henne: "Er du våken?" Da setter hun seg opp og brummer: "Jeg er den ultimate gruvearbeider." før hun faller ned og sovner igjen. Jeg har aldri ledd så stille, så mye før. Hun fortalte etterpå at hun hadde drømt at hun var blitt ansatt i en gruvebedrift-sak og var kalt inn til sjefen. Der måtte hun bevise at hun var verdig til jobben. Hun er bare blitt gruvearbeideren 6427329[/snapback] Pwahahahahahahah "ultimate gruvearbeider" Endret 3. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg drømte en gang at det lå en kinaputt i sengen min, så jeg kastet meg ut av senga omtrent like elegant som james bond ville gjort og stod med henda over ørene i rundt 2 minutter før jeg skjønte at det var en drøm. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 HAHA, jeg har en god en! Jeg var på LAN engnag hos en kompis. jeg sov på sofaen mens kameraten min kom inn, jeg skriker "REBOOT" til han, så sovner jeg videre..5 minutter senere våkna jeg.. Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 HAHA, jeg har en god en! Jeg var på LAN engnag hos en kompis. jeg sov på sofaen mens kameraten min kom inn, jeg skriker "REBOOT" til han, så sovner jeg videre..5 minutter senere våkna jeg.. Hva skal det bety? 6427732[/snapback] LAN symboliserer da elektronik; noe som er viktig for deg. Siden du sov på en sofa betyr dette at drømmen er mer sann enn hvis du sover på en seng. Sofaen er mest sannsynlig dårligere enn senga du sover i og derfor sover du mer urolig, noe som fører til at drømme blir mer sanne (som sagt). Det at det var en gutt du skrek til og ikke ei jente betyr at du er redd. "Reboot" er da et ord du har tenkt mye på og som vil ut at fantasien din, og inn i din tiværelse. Det vi kan oppsumere med: Denne drømmen har opphav i en sannhet: Du er redd for å miste noe som betyr mye for deg, og du føler at du er nødt til å passe bedre på det, men synes selv ikke du klarer det. Du vil brenne i helvette er teksten mellom linjene. Nej, jeg aner ikke jeg. Ikke spør spørsmål. Er det noen av dere som drømmer i svart/hvitt? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er det noen av dere som drømmer i svart/hvitt? Ja, dei aller fleste drømmane mine er i svart/kvitt, men har óg noken som er gule... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) de er helt wierde, dere vil ikke vite! Endret 3. juli 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Kan drøyme om det som opptar meg og/eller det som har skjedd den dagen. Spel, hendingar, ting som plagar meg, ting eg har lyst på osb. Før eg legg meg kan eg "bestemme" meg for noko eg vil drøyme om, og så styre draumen litt. Men nokre gonger fungerer "styringa" omvendt, og alt eg ikkje vil skal skje skjer likevel. Har ofte den "fall"-følelsen etterfulgt av at eg rykker til og bråvaknar. Dette har ofte samanheng med at eg for eksempel misser balansen og fell i draumen. Då eg var mindre hadde eg ofte mareritt om lykketroll. Syns dei var så ekle at eg faktisk måtte klippe i stykker det eg hadde og hive det i søpla. Ellers har eg draumar med diverse matrix-style-slossing, skyting og dauing Edit: Kom på noko eg pleide å drøyme før. Eg pleide å drøyme at eg kunne symje/fly, dvs. at eg kunne symje i lufta... Endret 3. juli 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Mine drømmer dreier seg ofte om vold. Noe å bekymre seg over? I natt drømte jeg at jeg ble pappa til en gutt, det var digg. Men så fant jeg ut at jeg ikke var faren, siden jeg aldri hadde ligget med moren:P Tok noen dager (drømmedager) før jeg fant det ut:P Endret 3. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Drømte att jeg ble skutt i hodet under en biljakt! Mens kula traff hodet mitt klarte jeg å dunke hodet på nattbordet (kanten) Fikk panikk og trudde jeg var skutt i hodet, det tok ett halvt minutt før jeg skjønte att det var en drøm :!: Det er vell sånn mine drømmer vanligvis er :!: Blir beskutt,ranet,ettersøkt Osv. Endret 3. juli 2006 av frinder Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Engang drømte jeg at jeg ble jaget av en krokodille i barnehagen. Rundt omkring lå det julekalendersjokolader, men de kunne jeg ikke spise fordi jeg hadde en krokodille etter meg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg/mange/de fleste har en tendens til å våkne akkurat i det man skal til å gjøre ting i drømmen.. Jeg kan plutselig riste til, eller sparke eller gripe en "ball" i lufta o.l helt plutselig.. Det er nasty! Lenke til kommentar
irio Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg drømmer ikke automatisk, må kontrollere det selv for at det skal skje noe. Bare tenker på et sted så er jeg der. F.ek.s tenker på mørk dyp skog med ville dyr, så er jeg der og leker med dyrene. Når drømmen begynner er alt svart, er ikke tilstede selv. Om jeg ikke gjør noe selv, forbir drømmen slik. Hvorfor begynner jeg ikke å drømme automatisk, det må være mye bedre. Endret 3. juli 2006 av irio Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Siste jeg drømte var at jeg gikk nedover nordre gate i trondheim i lag med kjæresten min. Plutselig ser jeg slekta mi som bor på aukra står i ring, midt i gata. Alle med hengende hodet, og ser veldig trist ut. En person som mangler og det er bestemor. Ingen som ble noe begeistret over å se meg, men jeg skulle presentere kjæresten min for de. Men så forsvant han bare, så forsvant slekta. Alle ble borte:-((((( ...så jeg bestemte meg for å gå inn på morris å kjøpe den veska i gullfarge jeg så forrige uke Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg/mange/de fleste har en tendens til å våkne akkurat i det man skal til å gjøre ting i drømmen.. Jeg kan plutselig riste til, eller sparke eller gripe en "ball" i lufta o.l helt plutselig.. Det er nasty! 6429438[/snapback] Slik skjer akkuratt i det jeg skal hoppe ut av flyet i fallskjerm o.l. Kjipe greier. Men en gang når jeg hadde tilbrakt hele dagen på en trampoline opplevde jeg den "kilingen" i magen når jeg hoppa i fallskjerm i en drøm, og det var gøy Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mine drømmer er kreative... Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eg skal tenke etter i mårra tidlig om eg har drøymt noko spesielt Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er det noen av dere som drømmer i svart/hvitt? Ja, dei aller fleste drømmane mine er i svart/kvitt, men har óg noken som er gule... 6428028[/snapback] det har jeg aldri opplevd Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan ikke huske sist jeg drømte jeg, hadde mareritt i 3 klasse elns, eneste jeg husker... Er jo gørr kjedelig og sove da, legger meg i sengen, blir svart også 10 sekunder etterpå så er jeg våken og en ny dag begynner Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kan ikke huske sist jeg drømte jeg, hadde mareritt i 3 klasse elns, eneste jeg husker... Er jo gørr kjedelig og sove da, legger meg i sengen, blir svart også 10 sekunder etterpå så er jeg våken og en ny dag begynner 6430153[/snapback] Hvor gammel er du nå da? siden du ikke husker en eneste drøm siden 3.klasse? :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En dag jeg la meg til å sove, 1 sekund senere var det en ny dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå