Gå til innhold

Hvordan er dine drømmer?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Siterer meg selv fra Siste Ordet. Merkelig drøm.

Drømte noe litt merkelig i natt...

Skolen begynte igjen, og det var noen nye i klassen, i tillegg til at vi ikke hadde stoler lengre, men sofa. Akkurat den dagen er jeg i et særdeles grinete humør, og i det jeg er på vei mot plassen min litt innover sofaen  går jeg forbi en jente og en gutt som sitter og kliner vilt (hvem vet :thumbs:). Jeg setter meg ned, og etterhvert beveger jenta og gutten seg mot meg og hun sitter til slutt helt oppi meg mens hun kliner med gutten. Jeg var irritert, og dytter henne vekk med flat hånd mot nakken. Den knakk.

Hun døde.

6422459[/snapback]

Innimellom det der ringte jeg brannvesenet og ba om en brannbil, før jeg kom på at hun hadde brukket nakken, men ikke tatt fyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drømte for en stund siden at klassen min skulle kjøre opp til moped/skuter. Det viste seg at det ikke var nok mopeder til alle, jeg var selvsagt den som ikke fikk noen moped å kjøre på. "Jaja", tenkte jeg. Da måtte jeg vel bare vente på tur. Men så kom plutselig engelsklæreren vår, med en geit i bånd i hånda. Han sa at siden det ikke var nok mopeder, måtte jeg kjøre opp på en geit, det var det nermeste man kom en moped mente han. Satte meg opp på denne geita, og det gikk faktisk ganske så bra å kjøre opp.

Lenke til kommentar
Slike 'våte drømmer', er det at man urinerer når man sover eller?

6423407[/snapback]

Gammal er du da? :p

6423444[/snapback]

lol, leste litt info om ham:

Interesser World of Warcraft.

:hmm: det forklare vell det meste :yes:

6423665[/snapback]

Vel, begge typer 'våte drømme'r er våte da, egentlig. Hva er problemet?

Lenke til kommentar

jeg drømte at jeg drepte hele klassen min og min morfar med nervegass...

midt i timen hengte jeg en masse nervegassbeholdere langs veggen. så gikk jeg ut i gangen for å "snyte meg". der detonerte jeg beholderne, og alle døde. så kom politiet. de trodde det var jeg som hadde drept alle og ville arrestere meg. men lærerne sa at jeg alltid oppførte meg ordentlig og ikke kunne ha gjort det :p. så jeg slapp fri. senere fikk jeg vite at min morfar også hadde vært i klasserommet :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Utrolig mange vittige drømmer på hw-nettverket må jeg si ;)

6423252[/snapback]

Jepp, det var mange vittige.

Lenke til kommentar

Pittelitt off topic;

Overnattet hos venninna mi også fikk jeg ikke sove. Så jeg lå og stirra inn i veggen i mange timer (kjentes det ut som), og til slutt bestemte jeg meg for at hvis ikke jeg fikk sove, så skulle heller ikke hun få det.

Så jeg dytter forsiktig til henne: "Er du våken?"

Da setter hun seg opp og brummer: "Jeg er den ultimate gruvearbeider."

før hun faller ned og sovner igjen.

Jeg har aldri ledd så stille, så mye før.

Hun fortalte etterpå at hun hadde drømt at hun var blitt ansatt i en gruvebedrift-sak og var kalt inn til sjefen. Der måtte hun bevise at hun var verdig til jobben.

Hun er bare blitt gruvearbeideren :p

Lenke til kommentar

jeg har noen ganske merkelige drømmer og en del drømmer som er ganske kule. digger de hvor jeg er bevisst at det er en drøm og kan gjøre hva jeg vil.

hadde en drøm her om dagen hvor ei som gikk i klassa mi for 6 år siden spurte om hun kunne låne avisen min. sært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...