Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg drømmer så mye sykt at jeg omtrent ikke tørr å fortelle menneskene rundt meg om de:-/ Siste jeg drømte var at jeg sprang naken inne på vaskerommet vårt og prøvde å putte nippelen i munnen min... 6405158[/snapback] Bare litt off topic. Fikk du det til ? 6405195[/snapback] Jepp, og ble dritstolt! 6405200[/snapback] Pent Er det sant at jenter liker å bli sugd på puppen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 mine drømmer er helt fucka vanligvis. at jeg går rundt og alt flyr etter meg som om de var festa fast i meg. kan snakke med folk så plutselig blir jeg banka opp av ingenting, også dør jeg. eller ting jeg har gjort før, f.eks når jeg var med i bandet til en kabaret. har ganske kjedelige drømmer i grunn :/ det marerittet jeg husker best er et hvor alle jeg kjenner blir til bilder. og et hvor skapet blir til en diger maskin som bråker noe innihelvete, og et hvor en bil kjører ned en bakke, så begynner på toppen igjen så går det fortere og fortere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Pent Er det sant at jenter liker å bli sugd på puppen ? 6405211[/snapback] Ja, det vil jeg tro:-P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Pent Er det sant at jenter liker å bli sugd på puppen ? 6405211[/snapback] Ja, det vil jeg tro:-P 6405247[/snapback] Okei, har du noe om at jeg suger på din i natt ? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Selger sånne her i Oslo ihvertfall, på diverse boder. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hmm, hadde en syk drøm for noen netter siden: Vi satt på datarom på skolen, som om det skulle være en vanlig økonomi og informasjonsbehandlingstime. Det var det altså ikke. Her skulle vi ha seksualundervisning, i praksis (ja, du tenkte riktig). Og folk satte igang. Guttene satt helt stille (og nakne) på kontorstolene sine som om ingenting skjedde mens jentene satt oppå og humpet opp og ned. Det er mange fler gutter enn jenter i klassen, så noen av oss ble sittende og vente, deriblandt meg. Her begynte jeg å bli forvirret, jeg skjønte ingenting av hva som fåregikk, det hele var ganske sykt, jeg tror jeg var i litt sjokk. Det hele var egentlig en lite pen affære. Heldigvis våknet jeg på dette tidspunktet, lettet over at det hele bare var en drøm/mareritt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hmm, hadde en syk drøm for noen netter siden: Vi satt på datarom på skolen, som om det skulle være en vanlig økonomi og informasjonsbehandlingstime. Det var det altså ikke. Her skulle vi ha seksualundervisning, i praksis (ja, du tenkte riktig). Og folk satte igang. Guttene satt helt stille (og nakne) på kontorstolene sine som om ingenting skjedde mens jentene satt oppå og humpet opp og ned. Det er mange fler gutter enn jenter i klassen, så noen av oss ble sittende og vente, deriblandt meg. Her begynte jeg å bli forvirret, jeg skjønte ingenting av hva som fåregikk, det hele var ganske sykt, jeg tror jeg var i litt sjokk. Det hele var egentlig en lite pen affære. Heldigvis våknet jeg på dette tidspunktet, lettet over at det hele bare var en drøm/mareritt. 6405691[/snapback] Mareritt?! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Mareritt?! 6405804[/snapback] Har du sett noen av jentene i klassen min? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Pent Er det sant at jenter liker å bli sugd på puppen ? 6405211[/snapback] Ja, det vil jeg tro:-P 6405247[/snapback] Siden jenter/damer får orgasme ved å masere brystene, så slenger jeg meg på Hanne's svar. Du kan jo prøve, Neppe . Kanskje høre med moren din. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hatt alle "classic" drømmene untatt en. Har falt, blitt jaget av monstre og plutselig vært naken, men aldri mistet tennene som sies er en veldig normal drøm. Vanligste jeg hadde i oppveksten var at jeg gikk opp trappa når det var mørkt og når jeg så ned kom det gående en person i mammas regnfrakk som jeg ikke så ansiktet til. Jeg prøver å løpe og løpe så fort jeg kan opp trappa men beina er bare sirup. Personen/tingen tar tak i armene mine bakfra, løfter meg opp og snur meg rundt. Akkurat da jeg burde ha sett fjeset til vedkommende og pulsen går i 200 våkner jeg. Helt utrolig skremmende, selv om jeg ikke er noe mørkredd eller lettskremt nå tenker jeg omtrent ALLTID på det marerittet når jeg går opp trappa. Dette er det som har gjort mest "innflytelse" på hverdagen av alle drømmene jeg har hatt. I det siste har jeg faktisk hatt litt drømmer/mareritt jeg husker. De handler stort sett om at jeg er en soldat og løper rundt i skogen "behind enemy lines". Må alltid være musestille, snike oss rundt, gjemme oss og alltid passe på å ikke bli sett av fienden som virker å være nazister. Husker den drømmen alltid varer sinnsykt lenge, og at vi blir sett til slutt. Vi får helt panic og begynner løpe, fordi vi merker alltid det er "vakttårn" flere hundre meter unna oss som ser oss. Husker aldri hvordan drømmen ender da... Jeg lurer på om fantasien egentlig har noen grenser. Hjernen kan jo "bestemme" om du vil våkne opp eller ikke, selv om det er en drøm. Lurer på hvor skremmende det egentlig er mulig for hjernen å lage en drøm. Ellers hadde jeg en uggen opplevelse her om dagen, husker ikke selve drømmen, men jeg fant ut det var en drøm midt inni. Jeg prøvde først å "styre" drømmen (lucid dreaming), men da jeg ikke klarte det var det noen som lo av meg. Da ville jeg bare vekk derfra og ropte og skrek og klikka helt i drømmen. Jeg merka at jeg åpnet et øye når jeg var våken, men det andre "hang" halvveis igjen. Jeg prøvde å åpne øyet, men det virket som om noe ville holde meg tilbake i drømmen mens jeg fikk helt panic og prøvde åpne øynene selv. Skummel opplevelse. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 tror faktisk det er en "maks" form for skummelhet tror det er de drømmene hvor dine alle nærmeste og kjæreste dør eller blir skadet.. drømt det noen ganger Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) I natt drømte jeg at det plutselig ble innført 3-ords regelen i alt man sa! Ehmm, nei... Endret 29. juni 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 tror faktisk det er en "maks" form for skummelhet tror det er de drømmene hvor dine alle nærmeste og kjæreste dør eller blir skadet.. drømt det noen ganger 6406935[/snapback] Tenker litt mer på direkte skrekk, hvor skrekkslagent det er mulig å få det. Tenk deg den verste skrekkfilmscenen du har sett og forestill deg den så ille som du bare klarer. Tenk hvis underbevisstheten hadde samlet sammen alle symbol/opplevelser/tanker/frykter/fobier du noensinne har hatt/har til noe så ille at du aldri vil klare å tenke på noe annet igjen. Her lurer jeg på hvor grensa egentlig går... Lenke til kommentar
Alprausch Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva betyr Umerkelig ? 6405732[/snapback] Ikke merkbart Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Var bare en som lagde en post om at han hadde en umerkelig drøm. Haha Lenke til kommentar
Alprausch Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Var bare en som lagde en post om at han hadde en umerkelig drøm. Haha 6407573[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 i natt hadde jeg en syyyk drøm.. Drømte at jeg var på en skute med 25 andre jeg IKKE kjente.. Så skulle vi ha dykkerkurs. Og på slutten hadde vi konkurranse.. Vi skulle dukke og hente sånn brikker som lå i vannet, og på de sto det hva vi hadde vunnet.. Jeg vant en eldgammel nintendo.. Sikkert pga jeg spilte supermario i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå