Luv Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 dreamcatcher! 6394850[/snapback] Hva er det? 6394922[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamcatcher_(Native_American) Lenke til kommentar
End-re Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Drømmer om alt fra alt og ingenting, men en drøm husker jeg ekstra mye,aka mareritt ... Var på helt tom tågsasjon og ventet på et tog, da det kom en scary kis i MIB dress me kølla ute av smekken og voldtok meg på en benk, det var helt forferdelig(nei, jeg er ikke homo, ja jeg er gutt, jeg var ca 10-11 år da jeg drømte det) Endret 27. juni 2006 av Kakew Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Drømmer om alt fra alt og ingenting, men en drøm husker jeg ekstra mye,aka mareritt ... Var på helt tom tågsasjon og ventet på et tog, da det kom en scary kis i MIB dress me kølla ute av smekken og voldtok meg på en benk, det var helt forferdelig 6395060[/snapback] Bwahahahaha, beste noen gang! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ingen som har drømt at de pluttselig va naken et sted? 6382411[/snapback] jo :!: og da møter jeg alltid foreldrene til kameratene mine og sånnt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har hørt at om man mister tennene i en drøm, så vil en eller annen nær deg dø snart. 6385579[/snapback] Jeg har hatt den drømmen i mange år, er så og si ingen som har stått meg nær som har dødd siden jeg ble født... 6387603[/snapback] Er som sagt noe jeg har hørt, sier ikke at det stemmer. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt den drømmen, og det er en god del i nærmeste familie som har dødd. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg drømmer ikke så mye lenger nå..før hadde jeg mange mareritt , men så skaffet jeg en dreamcatcher! det hjelper! 6394850[/snapback] Kvar fekk du tak i det? Lenke til kommentar
veos Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 De siste dagene har jeg drømt at en katt hopper mot meg og angriper meg, også spenner jeg den. Dette fortsetter i en evighet.. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg drømmer ikke så mye lenger nå..før hadde jeg mange mareritt , men så skaffet jeg en dreamcatcher! det hjelper! 6394850[/snapback] Kvar fekk du tak i det? 6396764[/snapback] kjøpte den i Nederland... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Mine drømmer er fiine, og noen ganger uforstålige..egentlig sjeldent jeg har mareritt:P! Hater å bli vekket når jeg drømmer om noe fint=)=) Lenke til kommentar
Defo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) --- Endret 2. januar 2011 av Defo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Drømmer som oftest at jeg går rundt i ingenting og dør. Eller at jeg dreper alt og alle, og verden synker i jorda og jeg står på en balkong av et slag og ser verden går under. 6402069[/snapback] neimen:( Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Drømmer om alt fra alt og ingenting, men en drøm husker jeg ekstra mye,aka mareritt ... Var på helt tom tågsasjon og ventet på et tog, da det kom en scary kis i MIB dress me kølla ute av smekken og voldtok meg på en benk, det var helt forferdelig(nei, jeg er ikke homo, ja jeg er gutt, jeg var ca 10-11 år da jeg drømte det) 6395060[/snapback] Det marerittet der hørtes direkte fælt ut. Jeg har heldigvis ikke mareritt lenger, men du verden for noen mareritt jeg hadde når jeg var mindre. Husker spesielt et der jeg vandrer med mine foreldre på Lagunen handlesenter i Bergen. Som vanlig går jeg i min egen verden og plutselig ser jeg dem ikke lenger. Etter en liten stund finner jeg dem på en benk i et banklokale. Sitter meg ved siden av dem og sier hei. Plutselig ser jeg at de egentlig er roboter, og roboten som skal forestille min mor bøyer sseg ned og skal til å bite over strupen min. Våkner selvfølgelig akkurat før det skjer. Var bare åtte år elns da. Ellers drømmer jeg mye om at jeg er sammen med jenter, av en eller annen merkelig grunn. Veldig koselige drømmer. Men våkner alltid etter en liten stund sammen med disse fine jentene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Som topic sier... Hvordan er dine drømmer? Drømmer om deg som er alene med masse jenter eller at du løper rundt i ren terminator stil å dreper alt du kommer over? Hvordan er dine drømmer? 6381603[/snapback] begge deler ikkje i en og samme drøm, men vekselvis Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Før pleide jeg å drømme at jeg datt ut av et fly, for så å lande ved en kyst med masse runde steiner. Våknet alltid rett før jeg traff steinene. For ikke så lenge siden drømte jeg at jeg satt naken på en hest og red gjennom en by. Alt jeg tenkte var at jeg måtte få på meg noen klær, men hele kroppen min var blytung, klarte ikke å flytte den. Da var det godt å våkne og finne ut at jeg i hvert fall hadde en boxer på meg. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Off,,, jeg vinner bestandig drømmebilder.. Hvergang ender jeg med en Audi RS4 eller RS6 slå aldri feil. Drømte det i natt også....Det var da snakk om en Gul RS4 Håper jeg er sann drømt Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Da jeg var mindre drømte jeg om at jeg var Mario som svømte rundt et eller annet sted. Nå pleier jeg å drømme om OFP og andre spill, meg jeg drømmer også om ting jeg gleder meg til eller ønsker meg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg drømmer ikke så mye lenger nå..før hadde jeg mange mareritt , men så skaffet jeg en dreamcatcher! det hjelper! 6394850[/snapback] Kvar fekk du tak i det? 6396764[/snapback] kjøpte den i Nederland... 6400056[/snapback] D'oh! Om nokon veit om ein plass det er mogleg å få kjøpt ein slik vil eg gjerne vite det. Eller såg må eg til å lage ein sjølv, noko eg er svært skeptisk til. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg drømmer så mye sykt at jeg omtrent ikke tørr å fortelle menneskene rundt meg om de:-/ Siste jeg drømte var at jeg sprang naken inne på vaskerommet vårt og prøvde å putte nippelen i munnen min... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg drømmer så mye sykt at jeg omtrent ikke tørr å fortelle menneskene rundt meg om de:-/ Siste jeg drømte var at jeg sprang naken inne på vaskerommet vårt og prøvde å putte nippelen i munnen min... 6405158[/snapback] Bare litt off topic. Fikk du det til ? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg drømmer så mye sykt at jeg omtrent ikke tørr å fortelle menneskene rundt meg om de:-/ Siste jeg drømte var at jeg sprang naken inne på vaskerommet vårt og prøvde å putte nippelen i munnen min... 6405158[/snapback] Bare litt off topic. Fikk du det til ? 6405195[/snapback] Jepp, og ble dritstolt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå